Oorspronkelijk geplaatst door Maarten
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenDenk dat een V12LMR of een 507 nog wel wat meer gaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenDie styling 230's poederlak.. geslaagd of niet? Ikzelf vind het minder,alhoewel..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenVoor een 507 betaal je gauw het dubbele van die 7.
Denk dat ik hier in Brasschaat al eens eentje gezien heb, wist niet dat ze zoveel waard zijn...
Comment
-
-
Een vraag: heb op enkele weken tijd 2 keer de foutmelding gekregen "niveauregeling uitgevallen" . Wanneer ik de wagen even stil leg is de foutmelding verdwenen. Reden voor naar de garage te gaan? Betreft een 525da.
Mvg,E61 525da E81 118d E36 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 320Diesel Bekijk BerichtenEen vraag: heb op enkele weken tijd 2 keer de foutmelding gekregen "niveauregeling uitgevallen" . Wanneer ik de wagen even stil leg is de foutmelding verdwenen. Reden voor naar de garage te gaan? Betreft een 525da.
Mvg,
Comment
-
Vandaag naar Bornem geweest om twee testritjes te maken: 123d en 335i, elk een uur gekregen om te testen.
De eerste (123d) was dik in orde. Toch ook 204pk, maar het is een diesel dus niet al te veel spektakel. Algemeen gevoel toch wel zeer positief, hij rijdt zeer goed.
Maar dan, de 335i. Wat een bom!
306pk en een extreem zalige sound.
Het was toevallig een cabrio met automaat (eigenlijk een gerobotiseerde handbak, met dubbele koppeling). Mijn pa natuurlijk volledig in de wolken van die automaat.
Leuke ervaring! Die trekkracht, die wegligging, die sound...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenTestkar 1
Testkar 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenEn u komt geen goeiendag zeggen in de garage. Ben daar aan het werk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten@ gTa
Mijne 328i is een M52B28 blok(singel VANOS). Deze zou volgens het oudere onderhousblokjessysteem van de E36 om de 12.500km nieuw olie nodig hebben. Maar die M52B28 was ook terug te vinden in een 7 Serie/E38 tot 1999. Was deze ook uitgerust met het blokjessysteem? Zo niet waren die onderhousintervals dan niet tot +/- 24.000 km?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDacht niet dat de E38 nog het blokjessysteem had, maar de uitgebreide BC met dot-matrix display waarop meldingen kwamen ivm onderhoud. Van de kilometers tussen elke oliewissel weet ik helemaal niks.
Ach ja, ik zie het wel tegen dan(misschien heb ik dan wel gevonden ).
Heb nog 4 groen blokjes over, dus nog tijd zat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenDas snel!
Ach ja, ik zie het wel tegen dan(misschien heb ik dan wel gevonden ).
Heb nog 4 groen blokjes over, dus nog tijd zat.
Comment
Comment