Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind het niet mooi dat ze de diffusor mee gespoten hebben. Trouwens het is toch zichtbaar dat het er kleurnuance op het wit zit door het achteraf te laten spuiten.
Allez, zeg. Da's nu toch écht geen "wannabe M3"? Er zijn er wel meer die die diffusorplaat in de achterbumper meespuiten. Dat dakje, oké, ik vind 't zelfs knap en dat past imo net zo goed op een sportief uitgedoste '3. En dan die velgen, mjah, M3-velgen.
Ik zie daar geen greintje "wannabe M3" in, al helemaal niet omdat 'ie nergens "M3" op z'n kar heeft hangen.
Allez, zeg. Da's nu toch écht geen "wannabe M3"? Er zijn er wel meer die die diffusorplaat in de achterbumper meespuiten. Dat dakje, oké, ik vind 't zelfs knap en dat past imo net zo goed op een sportief uitgedoste '3. En dan die velgen, mjah, M3-velgen.
Ik zie daar geen greintje "wannabe M3" in, al helemaal niet omdat 'ie nergens "M3" op z'n kar heeft hangen.
Maar hij heeft toch duidelijk afgekeken bij de M3... Dus misschien wou hij het toch een beetje!?
Hij wil toch echt wel de leken doen geloven dat hij met een M3 rijdt . Maar hij is wss zelf een kenner en wil daarom mede-kenners niet verafschuwen door er M3-logo's op te plakken.
- 19" M3 velgen
- Carbon fibre-achtig dak + die typische witte kleur van de M3 coupé
Zoals Maxime ook al zei.
Dus men mag niks meer veranderen?
Staat hier thuis een witte bestelwagen, momenteel (schade aan velgen) zitten daar BMW velgen op. Das dan ook wannebe M3 ofzo? (typische witte kleur, zitten zwarte accenten op het dak, BMW logo's op de velgen) Vind toch dat je het een beetje ver zoekt ze.
Is gewoon een heel vette 335i. Als die mens die velgen nu super knap vind en een zwart dak leuker. Zie je toch nog gebeuren? Op een Z4 is dat toch ook al gedaan...
Heb zelf M5 velgen, maakt toch niet dat ik een wannebe M5 rijder ben? Vind dat gewoon beter uitkomen die velgen dan de standaard versie.
Ik vind het niet mooi dat ze de diffusor mee gespoten hebben. Trouwens het is toch zichtbaar dat het er kleurnuance op het wit zit door het achteraf te laten spuiten.
Ik vind het wal knap gedaan. Zelf zou ik het echter nooit doen. Ik vind persoonlijk de 19" velgen die bij het M-sportpakket horen knapper in deze configuratie.
Wat me ook opvalt is dat de achterste velgen te breed zijn. Ze komen voorbij de wielkassen. Dat vind ik wel lelijk...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment