Wou ik ook net vragen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenWat is daar wannabe aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAls dat al een wannabe is rijden er toch veel rond denk ik
edit: hoewel, carbondak op een niet M3 heb ik nog niet veel gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIdd, duidelijk wannabe M3, Carbon dak folie, volledig meegespoten achterbumper, velgen, achterspoiler,...
Maar stiekem vind ik het wel vet. (dan vooral de velgen)
Ik vind hem ook vet. Vooral het carbon dakje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten+ Wielkasten staan ook dikker bij een M, voorbumper, zijschorten, bult(hoe noemt da weer) in motorkap, M richtingaanwijzer op voorvleugel,...
Maar je hebt uiteraard gelijk, hij had nog veel verder kunnen gaan. (op het schaamtelijke af)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten+ Wielkasten staan ook dikker bij een M, voorbumper, zijschorten, bult(hoe noemt da weer) in motorkap, M richtingaanwijzer op voorvleugel,...
Ik vind hem ook vet. Vooral het carbon dakje.
Comment
-
Allez, zeg. Da's nu toch écht geen "wannabe M3"? Er zijn er wel meer die die diffusorplaat in de achterbumper meespuiten. Dat dakje, oké, ik vind 't zelfs knap en dat past imo net zo goed op een sportief uitgedoste '3. En dan die velgen, mjah, M3-velgen.
Ik zie daar geen greintje "wannabe M3" in, al helemaal niet omdat 'ie nergens "M3" op z'n kar heeft hangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAllez, zeg. Da's nu toch écht geen "wannabe M3"? Er zijn er wel meer die die diffusorplaat in de achterbumper meespuiten. Dat dakje, oké, ik vind 't zelfs knap en dat past imo net zo goed op een sportief uitgedoste '3. En dan die velgen, mjah, M3-velgen.
Ik zie daar geen greintje "wannabe M3" in, al helemaal niet omdat 'ie nergens "M3" op z'n kar heeft hangen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten- 19" M3 velgen
- Carbon fibre-achtig dak + die typische witte kleur van de M3 coupé
Zoals Maxime ook al zei.
Dus men mag niks meer veranderen?
Staat hier thuis een witte bestelwagen, momenteel (schade aan velgen) zitten daar BMW velgen op. Das dan ook wannebe M3 ofzo? (typische witte kleur, zitten zwarte accenten op het dak, BMW logo's op de velgen) Vind toch dat je het een beetje ver zoekt ze.
Is gewoon een heel vette 335i. Als die mens die velgen nu super knap vind en een zwart dak leuker. Zie je toch nog gebeuren? Op een Z4 is dat toch ook al gedaan...
Heb zelf M5 velgen, maakt toch niet dat ik een wannebe M5 rijder ben? Vind dat gewoon beter uitkomen die velgen dan de standaard versie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk vind het niet mooi dat ze de diffusor mee gespoten hebben. Trouwens het is toch zichtbaar dat het er kleurnuance op het wit zit door het achteraf te laten spuiten.
Wat me ook opvalt is dat de achterste velgen te breed zijn. Ze komen voorbij de wielkassen. Dat vind ik wel lelijk...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment