Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik denk dat een correcte prijs voor deze wagen ergens rond de €35.000 zal zijn.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten

Dus men mag niks meer veranderen?

Staat hier thuis een witte bestelwagen, momenteel (schade aan velgen) zitten daar BMW velgen op. Das dan ook wannebe M3 ofzo? (typische witte kleur, zitten zwarte accenten op het dak, BMW logo's op de velgen) Vind toch dat je het een beetje ver zoekt ze.

Is gewoon een heel vette 335i. Als die mens die velgen nu super knap vind en een zwart dak leuker. Zie je toch nog gebeuren? Op een Z4 is dat toch ook al gedaan...

Heb zelf M5 velgen, maakt toch niet dat ik een wannebe M5 rijder ben? Vind dat gewoon beter uitkomen die velgen dan de standaard versie.
      Natuurlijk mag je dingen veranderen. Maar dit is wel heel duidelijk gericht veranderen hé. Ik zeg toch ook niet dat hij niet mag?

Overduidelijk met dit als voorbeeld:

Comment

• Mij stoort het niet direct. Tenzij er M3-logo's op hangen dan. Uiteraard ook liever zonder de luchtgaten opzij en de vier uitlaten.
        Nog steeds genoeg verschillen met een echte M3 dus.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Onlangs een paar dagen met een E46 325i Touring gereden. Auto is beschikbaar voor verkoop ... dus moest er iemand interesse hebben, info verkrijgbaar via PM

177.000km
          - Mtech II
          - Eerste eigenaar
          - Volledig dealeronderhouden en complete historiek aanwezig
          - Ongevalvrij
          - Saffierzwart met zwart lederen interieur
          - Xenon
          - Handgeschakeld
          - ...

1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• In Spanje heb ik een tijdje achter deze twee gereden: een 128i en een E90 M3, beiden US-versies met de extra oranje voorlichtjes en transitplaten. Is een 128i ook in Europa beschikbaar? De M3 zijn achterpinkers waren ook volledig rood wanneer ze aanpinkten.

BMW E61 525d LCI '09
            Suzuki Bandit 1250NA /07
            Fiesta Red Edition '16

Comment

• Ik dacht echt even dat ze dezelfde nummerplaat hadden
              1994 Mercedes SL320
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                In Spanje heb ik een tijdje achter deze twee gereden: een 128i en een E90 M3, beiden US-versies met de extra oranje voorlichtjes en transitplaten. Is een 128i ook in Europa beschikbaar? De M3 zijn achterpinkers waren ook volledig rood wanneer ze aanpinkten.
                Als je in de US een BMW besteld dan kan je de optie 'European delivery' aanvinken. Je kan de wagen dan bij BMW World in München gaan afhalen. Je krijgt dan een tijdelijke plaat om een paar dagen in Europa te kunnen rondrijden.

Hoogstwaarschijnlijk heb er je zo dus 2 gezien...
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Net m'n diesel gaan afhalen...vét geslaagd die kleur v/d velgen! Eigenlijk verdient die kar wel eens een shootje, ik ga d'r binnenkort eens werk van maken, I've been neglecting the damn thing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Net m'n diesel gaan afhalen...vét geslaagd die kleur v/d velgen! Eigenlijk verdient die kar wel eens een shootje, ik ga d'r binnenkort eens werk van maken, I've been neglecting the damn thing.

velgjes gekleurd? quel couleur?
                    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                      velgjes gekleurd? quel couleur?

De naam begon met "sparkling" dacht ik

Een beetje blinkend grijs lijkt me de beste omschrijving.

Ergens in dit topic stonden al 2 pics dacht ik, maar ik ga d'r in de week nog een paar nemen, kijken of ik die kleur beter op de gevoelige plaat krijg.

Comment

Net m'n diesel gaan afhalen...vét geslaagd die kleur v/d velgen! Eigenlijk verdient die kar wel eens een shootje, ik ga d'r binnenkort eens werk van maken, I've been neglecting the damn thing.
                        Eerst een Wax-itje en dan een Denniske.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                          Eerst een Wax-itje en dan een Denniske.

Dat eerste heeft bij mij geen zin, hoe zeer ik z'n werk ook apprecieer. Dan laat ik 'm liever eens los op die S8, dat heeft voor mij veel meer waarde.

Comment

Dat eerste heeft bij mij geen zin, hoe zeer ik z'n werk ook apprecieer. Dan laat ik 'm liever eens los op die S8, dat heeft voor mij veel meer waarde.
                            Feit.

En eigenlijk zou het op foto toch niet echt goed overkomen dat de auto gedetailed is.

Comment

• Vanmorgen deze ook gespot aan de Jorssen garage in Schoten:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                Onlangs een paar dagen met een E46 325i Touring gereden. Auto is beschikbaar voor verkoop ... dus moest er iemand interesse hebben, info verkrijgbaar via PM

177.000km
                                - Mtech II
                                - Eerste eigenaar
                                - Volledig dealeronderhouden en complete historiek aanwezig
                                - Ongevalvrij
                                - Saffierzwart met zwart lederen interieur
                                - Xenon
                                - Handgeschakeld
                                - ...

prijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Als je in de US een BMW besteld dan kan je de optie 'European delivery' aanvinken. Je kan de wagen dan bij BMW World in München gaan afhalen. Je krijgt dan een tijdelijke plaat om een paar dagen in Europa te kunnen rondrijden.

Hoogstwaarschijnlijk heb er je zo dus 2 gezien...
                                  Idd, en niet alleen BMW.. Audi en Mercedes doen dat al jaren.

Vorige keer am Ring 2 jonge Amerikanen gezien met hun gloednieuwe M5, de neus was beplakt in blauwe tape tegen steenslag

Comment

Onlangs een paar dagen met een E46 325i Touring gereden.

Heb er net 1 als vervangwagen gehad..in automaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      prijs?
                                      Geen RRD-prijs en de eigenares staat niet open voor een RRD-bod
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• 535d
                                        De door u opgevraagde pagina bestaat niet of is niet langer beschikbaar.

Prijs valt toch ook nog goed mee voor zo'n jonge wagen en zoveel opties...

Comment

Geen RRD-prijs en de eigenares staat niet open voor een RRD-bod
                                          Duidelijke taal

Comment

Working...
                                          X