Ik denk dat een correcte prijs voor deze wagen ergens rond de €35.000 zal zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
Dus men mag niks meer veranderen?
Staat hier thuis een witte bestelwagen, momenteel (schade aan velgen) zitten daar BMW velgen op. Das dan ook wannebe M3 ofzo? (typische witte kleur, zitten zwarte accenten op het dak, BMW logo's op de velgen) Vind toch dat je het een beetje ver zoekt ze.
Is gewoon een heel vette 335i. Als die mens die velgen nu super knap vind en een zwart dak leuker. Zie je toch nog gebeuren? Op een Z4 is dat toch ook al gedaan...
Heb zelf M5 velgen, maakt toch niet dat ik een wannebe M5 rijder ben? Vind dat gewoon beter uitkomen die velgen dan de standaard versie.
Overduidelijk met dit als voorbeeld:
Comment
-
Mij stoort het niet direct. Tenzij er M3-logo's op hangen dan. Uiteraard ook liever zonder de luchtgaten opzij en de vier uitlaten.
Nog steeds genoeg verschillen met een echte M3 dus.
Comment
-
Onlangs een paar dagen met een E46 325i Touring gereden. Auto is beschikbaar voor verkoop ... dus moest er iemand interesse hebben, info verkrijgbaar via PM
177.000km
- Mtech II
- Eerste eigenaar
- Volledig dealeronderhouden en complete historiek aanwezig
- Ongevalvrij
- Saffierzwart met zwart lederen interieur
- Xenon
- Handgeschakeld
- ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenIn Spanje heb ik een tijdje achter deze twee gereden: een 128i en een E90 M3, beiden US-versies met de extra oranje voorlichtjes en transitplaten. Is een 128i ook in Europa beschikbaar? De M3 zijn achterpinkers waren ook volledig rood wanneer ze aanpinkten.
Hoogstwaarschijnlijk heb er je zo dus 2 gezien...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNet m'n diesel gaan afhalen...vét geslaagd die kleur v/d velgen! Eigenlijk verdient die kar wel eens een shootje, ik ga d'r binnenkort eens werk van maken, I've been neglecting the damn thing.
velgjes gekleurd? quel couleur?Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtenvelgjes gekleurd? quel couleur?
De naam begon met "sparkling" dacht ik
Een beetje blinkend grijs lijkt me de beste omschrijving.
Ergens in dit topic stonden al 2 pics dacht ik, maar ik ga d'r in de week nog een paar nemen, kijken of ik die kleur beter op de gevoelige plaat krijg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNet m'n diesel gaan afhalen...vét geslaagd die kleur v/d velgen! Eigenlijk verdient die kar wel eens een shootje, ik ga d'r binnenkort eens werk van maken, I've been neglecting the damn thing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenEerst een Wax-itje en dan een Denniske.
Dat eerste heeft bij mij geen zin, hoe zeer ik z'n werk ook apprecieer. Dan laat ik 'm liever eens los op die S8, dat heeft voor mij veel meer waarde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDat eerste heeft bij mij geen zin, hoe zeer ik z'n werk ook apprecieer. Dan laat ik 'm liever eens los op die S8, dat heeft voor mij veel meer waarde.
En eigenlijk zou het op foto toch niet echt goed overkomen dat de auto gedetailed is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenOnlangs een paar dagen met een E46 325i Touring gereden. Auto is beschikbaar voor verkoop ... dus moest er iemand interesse hebben, info verkrijgbaar via PM
177.000km
- Mtech II
- Eerste eigenaar
- Volledig dealeronderhouden en complete historiek aanwezig
- Ongevalvrij
- Saffierzwart met zwart lederen interieur
- Xenon
- Handgeschakeld
- ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAls je in de US een BMW besteld dan kan je de optie 'European delivery' aanvinken. Je kan de wagen dan bij BMW World in München gaan afhalen. Je krijgt dan een tijdelijke plaat om een paar dagen in Europa te kunnen rondrijden.
Hoogstwaarschijnlijk heb er je zo dus 2 gezien...
Vorige keer am Ring 2 jonge Amerikanen gezien met hun gloednieuwe M5, de neus was beplakt in blauwe tape tegen steenslag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenOnlangs een paar dagen met een E46 325i Touring gereden.
Heb er net 1 als vervangwagen gehad..in automaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichtenprijs?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenGeen RRD-prijs en de eigenares staat niet open voor een RRD-bod
Comment
Comment