Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
    Lekker ! Dacht al, een X6 die meegaat met ne M3

Indd, serieus out of the league

Comment

• Mijn vader vroeg zich af of je bij de dealer de elektronische begrenzing kan laten verwijderen.

Weet er iemand toevallig of dit mogelijk is?

Comment

• denk bij die driver M cursus dat ze dat doen van bmw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
          Mijn vader vroeg zich af of je bij de dealer de elektronische begrenzing kan laten verwijderen.

Weet er iemand toevallig of dit mogelijk is?
          neen

alleen bij de M modellen kan je het laten verleggen naar 300 bvb

maar elke goede chiptuner kan dat, is echt geen werk... (al vragen ze er graag veel geld voor )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
            VETSTE 1 OOIT !!!!!
            Was ook wel férm verbouwd.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Idd, die kassen zijn serieus gerold ... om te beginnen...
              en dat die M3 wielen er ferm zouden onder staan , vermoede ik al wel...
              maar zo ferm

Comment

• Die 18" M3 wielen zijn gewoon af! Die 19'ers zijn echt niet nodig..
                Ferm hé Odan!!

Comment

• Bij het starten van de Z3 licht de onderhoudsindicator kort op (zoals altijd). Sinds gisteren brandt er ongeveer 10 seconden een klokje boven de groene blokjes (waarvan er nog 3 branden). De mededeling "Inspection" licht echter niet op.

Iemand enig idee waarvoor dat klokje nu brandt?

Morgen wordt een afspraak vastgelegd bij de garage maar ik weet het graag al eens op voorhand ,
                  BMW F30 316d Sportline - '13
                  BMW Z3 1.8 -- '97
                  --------------------------------------------------------------
                  2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                  2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Noob question

De 35i motoren van BMW, mag je daar super 95 mee tanken of doe je er toch beter super 98 in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk Berichten
                      Bij het starten van de Z3 licht de onderhoudsindicator kort op (zoals altijd). Sinds gisteren brandt er ongeveer 10 seconden een klokje boven de groene blokjes (waarvan er nog 3 branden). De mededeling "Inspection" licht echter niet op.

Morgen wordt een afspraak vastgelegd bij de garage maar ik weet het graag al eens op voorhand ,

Is de indicator voor de jaarlijkse inspectie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                        Noob question

De 35i motoren van BMW, mag je daar super 95 mee tanken of doe je er toch beter super 98 in?
                        mag 95 in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                          Noob question

98 aangeraden maar 95 kan geen kwaad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                            denk bij die driver M cursus dat ze dat doen van bmw.
                            Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            neen

alleen bij de M modellen kan je het laten verleggen naar 300 bvb

maar elke goede chiptuner kan dat, is echt geen werk... (al vragen ze er graag veel geld voor )
                            Hmmmm...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk Berichten
                              Bij het starten van de Z3 licht de onderhoudsindicator kort op (zoals altijd). Sinds gisteren brandt er ongeveer 10 seconden een klokje boven de groene blokjes (waarvan er nog 3 branden). De mededeling "Inspection" licht echter niet op.

Remvloeistof die moet vervangen worden dacht ik

Comment

• Jammer dat BMW overstapt naar V8's met turbo's. Zeg nou zelf, deze V10 sound gaan we toch missen?

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Aan de Ring

Alle foto's -> KLIK HIER

fok zeg
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ferraghini Bekijk Berichten
                                    Zeg nou zelf, deze V10 sound gaan we toch missen?
                                    Niet echt. (ik toch niet)

Comment

• Ik ook niet.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ferraghini Bekijk Berichten
                                        Jammer dat BMW overstapt naar V8's met turbo's. Zeg nou zelf, deze V10 sound gaan we toch missen?

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                        Zijt maar zeker!

Het is zeker niet de best klinkende V10, maar kzal die sound sowieso missen!

Comment

• Leuk, speels karretje:

Comment

Working...
                                          X