Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Maar wat een überzal0ge foto's!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenZoals reeds gezegd, nog altijd geen fan van.
Maar wat een überzal0ge foto's!!
I love it
Heb jij die foto's niet getrokken?
Comment
-
Comment
-
-
Comment
-
zeker als je die wat minder fool proof afstelt
gTa vertelde al iets over het enorme onderstuur probleem om die 1 serie's, omdat ze anders beetje te giftig zijn voor de average driver.
zou trouwens echt een schitterend platform zijn om een racewagen van te maken zon 135i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenToch zou ik de 130i prefereren.
Juist spijtig dat die niet in coupévorm bestaat.
Vind het net spijtig dat die niet in Sporthatchvorm bestaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenMaar zoals de man in het filmpje zegt mist hij wel wat lineariteit om echt goed te zijn op circuit. (klopt?)
Pak ik er wel bij hoor.
bottom-line
- te veel bodyroll
- geen 'leuke' motor voor op circuit, te weinig top-end rush zoals in een M
- stuur direct/precies/goed in maar in het midden van de bocht te veel onderstuur (veel BMWs hebben hier last van vind ik.. insturen gaat lekker maar vanaf dan is het constant onderstuur balanceren)
dat laatste puntje herken ik ook in veel Mini's btw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten- stuur direct/precies/goed in maar in het midden van de bocht te veel onderstuur (veel BMWs hebben hier last van vind ik.. insturen gaat lekker maar vanaf dan is het constant onderstuur balanceren)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
Is dat star spoke 96? Origineel verkrijgbaar voor een E38? Wat een lelijke velg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenYep, 96. Niet origineel verkrijgbaar voor een E38... Enkel voor een E46.
295 LT/ALY WHEELS/STAR SPOKE 96
Vergissing van BMW dan bij de optielijst?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenFak dat rijdt echt zo leuk volgens mij hè...
Maar dat onderstuur klopt inderdaad wel. Is ook één van de weinige minpunten aan die auto vond ik. Nu, het valt natuurlijk op te lossen maar het is jammer dat het niet standaard neutraal afgesteld is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenStaat in de optielijst van m'n E38
Echter heb ik een ander reservewiel...
Vergissing van BMW dan bij de optielijst?
Die velg is tesamen met de facelift van de E46 gelanceerd als ik mij niet vergis, dat was in 2001, het jaar waarin ook de E65 is gelanceerd...
Ik heb ze iig nog nooit op een E38 gezien, zou ook niet echt mooi zijn vrees ik.
Comment
Comment