Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
gvd seg, ik ging deze middag ook eens een deurklink uit een E36 halen, wat een rotbak om dat te doen
De hendel om het slot te bedienen was afgebroken. Ik kon het herstellen, en de boel werkte prima na montage... maar dan na 10 keer bedienen ofzo brak gewoon het frame van de handgreep zelf af... maak dat toch eens van deftig materiaal
5u van m'n zondag naar de zak, dank u E36 kwaliteit
Nu ben ik al wat 330d zoekertjes tegengekomen. En het is me al paar keer opgevallen dat er "austauschmotor" bij staat. Motor vervangen dus, en dat steeds bij de 204 pk versies
Iemand hier meer info over? Op bimmerboard staat ook een 330cd, waar ook al de motor van vervangen is... Op Duitse fora dan gelezen dat een 204pk gewoon dezelfde motor is, enkel door BMW zelf een andere ECU gegeven, wat ik straf zou vinden... Iemand info?
Nu ben ik al wat 330d zoekertjes tegengekomen. En het is me al paar keer opgevallen dat er "austauschmotor" bij staat. Motor vervangen dus, en dat steeds bij de 204 pk versies
Iemand hier meer info over? Op bimmerboard staat ook een 330cd, waar ook al de motor van vervangen is... Op Duitse fora dan gelezen dat een 204pk gewoon dezelfde motor is, enkel door BMW zelf een andere ECU gegeven, wat ik straf zou vinden... Iemand info?
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik weet wel dat de automatische versnellinsbakken niet de sterksten zijn.
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik weet wel dat de automatische versnellinsbakken niet de sterksten zijn.
ook die van de rwd 30d's? Ik las overlaatst in een semi technisch boekje opt werk nog over de automaten in een X5, en daarvan zou er geen enkele de 100k overleven.
ook die van de rwd 30d's? Ik las overlaatst in een semi technisch boekje opt werk nog over de automaten in een X5, en daarvan zou er geen enkele de 100k overleven.
Kerel wil niks meer van zijn prijs afdoen. Had nochtans niks over prijs gezegd Maar stuurt mij wel een foto van zijn linkervoorpaneel waar nu "ein wenig Schäden" aan is, ik vond het toch al een mooi blutske
Edit: De wintervelgen op de foto krijg ik er bij...
Onder de 160k km valt er wel wat moois te vinden... Maar geen 204pk voor minder dan 9k €, mss best als ik zo die verhalen lees over nieuwe motoren
Vereisten zijn toch wel handbak, schuifdak, xenon, lederen sportzetels, sportonderstel.
Is er een aawijzing ergens aan de auto van zo'n sportonderstel ?
ik heb rijd met een E46 320ci omdat die nogal hard aanvoelt
ik heb hem niet nieuw gekocht het is daarom dat ik het niet weet!
Is er een aawijzing ergens aan de auto van zo'n sportonderstel ?
ik heb rijd met een E46 320ci omdat die nogal hard aanvoelt
ik heb hem niet nieuw gekocht het is daarom dat ik het niet weet!
Comment