Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• lol meer 7's dan iets anders :p
    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• E38

Comment

• De automaat van onze X5 overleeft toch al zo'n 190k Km's. Alhoewel dat ie nu af en toe eens raar doet, (automatic transmission failure), een keer afleggen en weer aanleggen en het probleem is weg.

Wordt wel quasi nooit in sportmodus gereden, mss een keer per jaar ofzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Ze overleven als je de sportmode niet gebruikt. Sportmode gebruiken = kaput.
          Geld dat ook voor E46 325's?

Die staat constant in sport bij mij.

Comment

• M3 desert edition:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
              M3 desert edition:

Zie humor topic

Comment

• Lang geleden datk me nog bezig hield met fotografie. Dus de laatste weken hou ik me er terug weer wat mee bezig. Foto's trekken wel niet op zodanig veel maar ik doe mijn best

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                  Geld dat ook voor E46 325's?

Die staat constant in sport bij mij.
                  Nee die heeft zo veel koppel niet.

Comment

• Foto's zijn zonder statief genomen

Comment

• 335i

Comment

• Een paar crappy foto's van mijn eend. Binnekort open ik wel een topic met wat betere foto's.
                        Ik heb hem nu een dikke maand en heb er ongeveer 6000KM mee gereden. Elke KM was een plezier
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Echt overdreven zalig die stock sound. En dat voor een niet-M.

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Strepen trekken

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• bestaat er een betere baan op flatout te gaan?

+ YouTube Video

check hoeveel die 550i nog over heeft 4900 rpm @ 260

Comment

• Vet! Welke baan is dat? Ik herken ze van andere video's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                    Vet! Welke baan is dat? Ik herken ze van andere video's...
                                    UAE, Dubai, Qatar, ??

Comment

• goede avond

wat zijn de "gevoelige" plekjes voor een E39 touring?
                                      kan het zijn dat de kofferklep zomaar begint weg te roesten onderaan aan de binnenzijde, net onder het slot?

mvg M-optic

Comment

• De zelfregelende ophanging kan soms lastig doen geloof ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                          goede avond

wat zijn de "gevoelige" plekjes voor een E39 touring?
                                          kan het zijn dat de kofferklep zomaar begint weg te roesten onderaan aan de binnenzijde, net onder het slot?
                                          nee, normaal is zoiets alleen weggelegd voor een *

Comment

Working...
                                          X