Oorspronkelijk geplaatst door Beta
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenGast, God heeft gezegd dat de prefacelift brol is, dus dan is dat zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtencome again... alleen startersfuncties in welke zin...
Ooit 'es in een interview met één of andere Porsche-bons, een paar jaar terug, gelezen hoeveel spontane sollicitaties Porsche Duitsland per week krijgt, 'k durf 't niet meer zeggen maar 'k denk dat ik me niet vergis als ik zeg dat 't er meer dan duizend waren bij momenten. Bij BMW (gehoord van 'n madammeken waarbij we geregeld HJW bestellen) is 't van datte, er zijn er zelfs die voorstellen om "minder dan normaal" te verdienen zolang ze maar met een BMW als bedrijfswagen mogen rijden.
Enfin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenFor the record, vanaf welk jaar is een '1 een FL? 2007?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichtenzie nu eens hoe gevaarlijk fundamentalistisch geloof is!!
Ik was alvast geenszins overtuigd van de pre-mopsjes. Daarom ook dat ik zei : als je de keuze hebt, of een facelift binnen budget valt -> niet twijfelen. En dat ee pre-mops '1 nog altijd geen Opel is, dat moge ook duidelijk zijn (m.a.w. dat rijdt nog altijd leuk).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
Fak, hoe sloppy zit die kerel te driften zeg...
En neem uw stuur eens op een deftige manier vast, wtf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichtentoch even op reageren...
het klopt dat een facelift 1serie binnenin beter en mooier is, door het nieuwe dashboard en deurpanelen, Maar hier wordt de pre-FL toch iets te negatief afgeschilderd wat mij betreft.
ikzelf heb een 2006 118d met M-pakket (dus ook de hardere sportophanging) en heb al regelmatig met nieuwe 1's mogen rijden als vervangwagen. Ik heb nooit gemerkt dat de mijne meer piepjes of kraakjes vertoont dan de facelift modellen, en zonder de sportophanging mistte ik een stuk van het scherpe stuurgedrag dat mijn "verouderde" 1 wel heeft.
Ik ben het er 100% mee eens dat de facelift 1 beter en mooier in elkaar zit, maar ik vind het verschil niet zo dramatisch zoals het hier overkomt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichtenzie nu eens hoe gevaarlijk fundamentalistisch geloof is!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenNormaal kan zo'n kist toch niet roeten? Standaard roetfilter toch?
Vraag is, hoe kan dat dan roeten...
Comment
-
@ gTa : gezien jouw uitgebreide BMW-kennis : weet jij hiervoor een oplossing ?
’t Gaat over een 2009 BMW 525I met vavigatie professional
Via de handleiding kwam ik terecht op de website http://bmw-routes.com/ om zo zelf routes aan te maken.
http://bmw-routes.com/de/en/plan-routes/index.jsp
Het aanmaken van deze routes lukt perfect, alsook het overzetten op een USB-stick.
Doch bij het proberen om deze routes in te lezen in de BMW, loopt het fout.
De USB-stick kan vanuit het navigatieprogramma niet ingelezen worden, de stick wordt zelfs niet gevonden, USBstick ingestoken in handschoenkastje. En dit met 2 verschillende sticks.
Als ik werk met reislijsten, krijg ik alleen maar te zien "aanmaken" en niet "importeren"... En volgens de handleiding zou ie dat spontaan moeten vragen, dat importeren...
Vanuit het muziekmenu op zoek gaan naar de USB-stick in het handschoenkastje lukt wel, want dan vraagt de wagen meteen om de songs over te schrijven naar de harde schijf.
Via de USB-aansluiting in de middenconsole, kan ik niks inlezen voor de navi, maar daar kan ik zonder problemen muziek via afspelen. Ga ik vanuit het muziekmenu op de USB-stick zoeken, dan kan ik ook zien dat de map met de navi-files d’er wel degelijk op staat.
Heeft dit te maken met een instelling van de USB-aansluiting in de wagen ?
Of dient er nog iets geactiveerd te worden ?
Zonder USB-stick een reislijst met tussenstappen aanmaken, dat lukt.
Iemand anders die kan helpen, is uiteraard ook welkom !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenNormaal kan zo'n kist toch niet roeten? Standaard roetfilter toch?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenJammer van de velgen. En als je dan toch het budget hebt, neem dan toch een 550i.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenwas het niet dat pas vanaf de facelift er een 545i gekomen is?
Comment
-
Bij het achteruit rijden met onze X5 gaat de rechterspiegel een deel naar beneden om te zorgen dat je de stoepranden wat beter zou kunnen zien, nu zouden we dat graag uitschakelen, deze namiddag eens gezocht in de i-drive en niet gevonden waar de instelling zou kunnen zitten, nochtans bleef die spiegel vroeger altijd staan dus ik veronderstel wel dat je dit kan uitschakelen?
Grtz
Comment
Comment