Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenZou wel leuk zijn. Zeker met gTa z'n uitleg.
Weet trouwens iemand of een E38 makkelijk te voorzien is van electrische zetels? Zou graag de comfort zetels willen (instelbare lendensteun en rugleuning op 2 stukken te regelen) en verwarmde achterbank achteraan.
Vanvoor zijn ze al verwarmd, dus daar komt al zeker stroom toe. Maar hoe zit dat met het geheugen dan?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenerg moeillijk kan het niet zijn. De knop is een weerstand die meer of minder stroom doorlaat en die kan je kopen bij bmw vb voor de look and feel van bmw en stroom kan je overal aftakken en een setje verwarmings elementen is ook wel ergens op de kop te tikken.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb een vermoeden dat bmwM-optic aan 't uitkijken is voor een andere BMW...
Alleen blijf ik wat op mijn honger zitten, als ik me eentje aanschaf moet die echt naar mijn zin zijn, anders hoef ik geen BMW.
er MOET een M-pack opzitten, alcantera zetels of leder met stoelverwarming, liefst de grote GPS en vol automatische airco, open dakje, originele staat onder de 150000km en liefst onder de 11000euro
zonder navi is ook cava maar dan moet ie echt wel mint zijn.
Hij moet ook OEM zijn
weet jij iets staan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten@ bmwM-optic:
Het antwoord is hier reeds gegeven door " BMWMB "...als ik jouw was zou ik eens op speurtocht gaan in Duitsland. Ben er zeker van dat je daar een zaak kan doen, wat uw voorkeur betreft.
er staan een paar mooie op, maar de partikulieren antwoorden niet, ze denken wss dat ik ook zo een oplichter ben... Graag wil ik een jaartje garantie, moest een injector kapot gaan of dieselpomp...
vorige week maandag eentje gaan bekijken en was me vies tegengevallen, soit, geduld hebben zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtendagelijks kijk ik 2 keer...
er staan een paar mooie op, maar de partikulieren antwoorden niet, ze denken wss dat ik ook zo een oplichter ben... Graag wil ik een jaartje garantie, moest een injector kapot gaan of dieselpomp...
vorige week maandag eentje gaan bekijken en was me vies tegengevallen, soit, geduld hebben zeker?
En dan op z'n Pfaffs-Duits het uitleggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenEens bellen!
En dan op z'n Pfaffs-Duits het uitleggen.
ik kreeg ene Rus aan de lijn die amper Duits, nog Engels spreekt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtennet gebeld op zijn Pfaffs-Duits naar deze http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lgyemyjxcfcp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtennet gebeld op zijn Pfaffs-Duits naar deze http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lgyemyjxcfcp
Comment
Comment