Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    Waarom moet je per sé een met M-pakket hebben?
    Omdat die andere saai zijn en enkele leuke opties automatisch met het M-pack komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Omdat die andere saai zijn en enkele leuke opties automatisch met het M-pack komen
      Zoals?

Een gewone E39 kan je ook leuk maken, met 19" alpina classic velgen bv.

Comment

Zoals?

Een gewone E39 kan je ook leuk maken, met 19" alpina classic velgen bv.
        - Bumpers
        - Sportzetels
        - Shadowline
        - Sportophanging

Alpina Classic is lelijk

Comment

• Wat is tegenwoordig de wachttijd voor Fiddy Pictures?
          Mayo, help es met zeuren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
            net gebeld op zijn Pfaffs-Duits naar deze http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lgyemyjxcfcp

Jerre gaat dieselen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              - Bumpers
              - Sportzetels
              - Shadowline
              - Sportophanging

Alpina Classic is lelijk
              Sportzetels, shadowline en sportophanging kon je allemaal op een gewone krijgen. Fake M5 bumpers idd niet.

En zeg dat laatste maar eens aan Tim.

Comment

• Kerel heeft ook nog een E38 die lager ligt

Comment

• Heeft wel iets, die velgen zo

Al zou ik er zelf nooit mee rondrijden zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    Heeft wel iets, die velgen zo

Al zou ik er zelf nooit mee rondrijden zo
                    Echt dikke auto met M pack en ik denk een 3.0i benzine ketel erin.

Comment

• Iemand een idee wnr de X5 een facelift krijgt? Binnenkort zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                        de nieuwe styling 313 velgen zijn moddervet. leverbaar voor 1-serie, 3-serie en z4...

Knap! Het zou mijne smaak zijn.

Comment

Waarom moet je per sé een met M-pakket hebben?
                          check nickname

en omdat ik dat persoonlijk vet vind. Als ik een BMW koop moet die echt naar mijn zin zijn, anders kan ik evengoed een saaie (maar goede) Toyota ofzo kopen
                          Last edited by ; 14/09/2009, 01:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Jerre gaat dieselen?
                            idd, vader staat verplicht je er bijna toe door de extra dieseltax af te schaffen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Wat is tegenwoordig de wachttijd voor Fiddy Pictures?
                              Mayo, help es met zeuren!
                              lessen beginnen binnenkort terug, dan heb ik massa's tijd

Comment

check nickname

en omdat ik dat persoonlijk vet vind. Als ik een BMW koop moet die echt naar mijn zin zijn, anders kan ik evengoed een saaie (maar goede) Toyota ofzo kopen
                                Juuust

Dan zal het wel wat moeilijker zijn een goed exemplaar te vinden. Succes met de zoektocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                  lessen beginnen binnenkort terug, dan heb ik massa's tijd

Aangezien je verse wheels onder je kont hebt, vergeef ik je de vertraging

Comment

• van welke kar is er een shoot gebeurd. die nieuwe ouwe s8 of je bimmer?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

idd, vader staat verplicht je er bijna toe door de extra dieseltax af te schaffen
                                      540i, omgebouwd naar lichte vracht en een ringtank er in? En dan nog een 200l tank achter de voorzetels, kwestie van wat rijbereik te hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                        540i, omgebouwd naar lichte vracht en een ringtank er in? En dan nog een 200l tank achter de voorzetels, kwestie van wat rijbereik te hebben.
                                        Das allemaal goed en wel, maar als je dan kinderen krijgt... Even vastbinden met spanbanden
                                        BMW E61 525d LCI '09
                                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                                        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                          Das allemaal goed en wel, maar als je dan kinderen krijgt... Even vastbinden met spanbanden
                                          Of vrouw thuis laten...

Comment

Working...
                                          X