Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en laat ineens zien welke bolides er bezocht zijn... :p
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
gisteren dus met Fiddy gaan kijken naar eentje. Hij viel net buiten het budget maar ik moest hem gezien hebben! Ik verwachtte er veel van, ik had mezelf voorgenomen dat ie voor die prijs echt MINT moest staan.
zijn rond half 11 thuis vertrokken en hebben goed kunnen doorrijden, totdat we om 15u aankwamen op onze bestemming. Daar wat rondgedraaid maar geen 525d te zien, zelfs de winkel was gesloten.
Ik werd zot, belde naar de contactpersoon en die vroeg me 5min te wachten, achteraf erachter gekomen dat ze iets verderop een grotere autohaus hebben.
5min vol spanning daar rondgedraaid totdat ze met de wagen kwam aangereden.
De auto was niet echt zuiver maar al snel bleek dat dit was wat ik zocht.
Ik stond versteld van de staat van de wagen, ik kon geen argumenten vinden om af te haken. Je kent dat gevoel wel, je ziet dat en bent sprakeloos. Al snel had ik door dat het budget iets opgetrokken ging worden
Daarna een ritje gemaakt en vanaf de eerste meters voelde ik dat het dit is wat ik wil. Geen versleten koppeling, fluitende turbo, krakende ophanging, geen pixelfehler, geen roestende achterklep of dreunende uitlaat.
De Jerre was verkocht
wil er iemand zo vriendelijk zijn om adhv het chassisnummer de optielijst eens op te vragen?
topicje volgt wel eens, de planning is om volgende week zaterdag de wagen te gaan halen. Ik had net niet genoeg pieken bij en we hadden geen tijd om de platen en papierenhandel te fixen. Dan op weg terug naar huis gestopt bij de burgerking en vlot naar huis gereden, lupo doet dat verdomd goed!
Comment