Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• the new M-optic, ik hoop dat ik er evenveel plezier mee ga beleven als de oude.

wat zou ik het beste met de oude M-optic doen? iemand intresse om er mee te raggen op circuit?

greetz

Comment

• Faaak! Belachelijke vette kar Jerre, goeie keuze!

Comment

• Klooooooooot!!! Ik ging eerst een 525d M-optic kopen!! Aaaargh

*gaat beetje dood*

Dik jaloers makker!

Comment

• Hierbij wil ik ook Gilles en Robin bedanken voor de moeite en goede raad die ze me gegeven hebben

Comment

• Geen automaat, geen navi....pfffff

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                    Geen automaat, geen navi....pfffff
                    Ik wist het

ik heb speciaal gezocht naar eentje zonder automaat. Navi zou fijn zijn maar bij een 2de hands heb je niet te kiezen.

valt dat achteraf in te bouwen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                      Ik wist het

ik heb speciaal gezocht naar eentje zonder automaat. Navi zou fijn zijn maar bij een 2de hands heb je niet te kiezen.

Zou ik niet aan beginnen....

Tijd dat we meeting houden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                        Zou ik niet aan beginnen....

Tijd dat we meeting houden!
                        volgende week zondag avond aan dierenkliniek te As?

Comment

volgende week zondag avond aan dierenkliniek te As?
                          WTF

Euhm...ik bekijk het nog

Comment

• Ongelofelijk dikke E39 M-optic, veel plezier ermee, 't zijn fantastische auto's...

Comment

• E39 >> E60/E61, das wel duidelijk nu!

Laat de foto's maar zitten Fiddy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                E39 >> E60/E61, das wel duidelijk nu!

Laat de foto's maar zitten Fiddy

merci gasten

Hier gaat wel heel beschaafd mee gereden worden, de wagen nodigt niet uit tot raggen en deze ga ik soigneren zoals vroeger de doos voor die tegenvallertjes

Comment

• Proficiat Moptic! Ben jaloers

Mijn pa heeft ook zo een E39 525d met Mpakket gehad en dat reed verdomd goed

Ooit...

Waarom staat daar individual? Sterlinggrau was toch een standaardkleur?
                                  BMW E61 525d LCI '09
                                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                                  Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                    Proficiat Moptic! Ben jaloers

Mijn pa heeft ook zo een E39 525d met Mpakket gehad en dat reed verdomd goed

Ooit...

Waarom staat daar individual? Sterlinggrau was toch een standaardkleur?
                                    ik denk dat het met het interieur heeft te maken, Robin dacht dat toch
                                    de stiksels zijn heel mooi afgewerkt in het wit, soit, het maakt me niet uit, het zal wel ergens aan liggen

Comment

Ik wist het

dikke proficiat, prachtige wagen en zeker een waardige opvolger voor je 320.
                                      In verband met het achteraf inbouwen van zo een navi proff, dat is echt wel te doen. Op ebay, kapaza die dingen staan er genoeg schermen en computers te koop van die systemen, je kan zelfs een een computer met dvd (gans europa) aan zo'n 16/9 scherm koppelen. Hier een interessante link van iemand die zo een systeem achteraf ingebouwd heeft, het is wel in een csl, maar uiteindelijk komt dat op hetzelfde neer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                                        dikke proficiat, prachtige wagen en zeker een waardige opvolger voor je 320.
                                        In verband met het achteraf inbouwen van zo een navi proff, dat is echt wel te doen. Op ebay, kapaza die dingen staan er genoeg schermen en computers te koop van die systemen, je kan zelfs een een computer met dvd (gans europa) aan zo'n 16/9 scherm koppelen. Hier een interessante link van iemand die zo een systeem achteraf ingebouwd heeft, het is wel in een csl, maar uiteindelijk komt dat op hetzelfde neer.

http://www.cslregister.com/forum/showthread.php?t=2196
                                        Merci voor de info.

Ik heb de optielijst, dan ga ik eens een topic aanmaken in mijn auto

Comment

• Beetje spijtig van de uitlaten, maar voor de rest wel vet.

Daar moeten ze zo hard een M van maken!

Comment

Working...
                                          X