Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In Lyon een paar weken geleden een witte 125i of 135i coupé gezien met M-pakket en die velgen, inclusief performance zetels en uitlaten. Wat een klank. Wel jammer dat het een automaat was...

Comment

• Vetheid Jerre! Ziet er een heerlijk strakke ketel uit!

Welcome to the stationwagon-family.

Dikke diesel met handbak is A-OKAY!!!

Comment

• dju seg Moptic, verdomd dikke E39

zeer stijvolle kleur ook, wens je er erg veel plezier mee!

Comment

• Proficiat met nieuwe slee Mopstick

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
          the new M-optic, ik hoop dat ik er evenveel plezier mee ga beleven als de oude.

wat zou ik het beste met de oude M-optic doen? iemand intresse om er mee te raggen op circuit?

greetz
          wat moet de doos nog schuiven?
          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
            Proficiat met nieuwe slee Mopstick

wat moet de doos nog schuiven?
            goh, 1500 ofzo, prijs bespreekbaar maar ik ga er wel nog tot februari mee bollen denk ik

Comment

• interessant. momenteel is het hier toch nog geen pruimentijd. Ik volg het wel wat op ...
              Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
              ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Proficiat hé Jeroen. Ziet er werkelijk zeer knap uit. De buitenkleur blijft één van m'n favorieten. Als ik dat dashboard vergelijk met dat van mijn E60, dan moet ik inderdaad Leftlane bijstaan in z'n mening dat zo'n E39 er veel beter uitziet.

Ik wens je alvast veel 'Freude am fahren'...
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Een beest van een X6...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Zelf met die motor zou ik er zo nog niet willen mee rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                      Zelf met die motor zou ik er zo nog niet willen mee rijden
                      Idem.

Comment

• Comment

• Zéér knappe E39, jerre! Veel plezier ermee!

Comment

• Is een E30 318i manueel of automaat evenveel waard? of is er één van de twee moeilijker te verkopen?

En wat de de prijs van een 318i met zo'n 200k ongeveer ?

Comment

• Ben ik optimistisch als ik hoop dat tegen binnen 3 jaar een e46 318d met ong 150k km tot max 200k km nog rond de 2500€ gaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                Ben ik optimistisch als ik hoop dat tegen binnen 3 jaar een e46 318d met ong 150k km tot max 200k km nog rond de 2500€ gaat?
                                Ik vermoed van wel. De eerste E46 318d's zijn nu toch zeven jaar oud, right (van bij de facelift)? Dus tegen dan zijn ze hooguit tien jaar oud. En minimum zeven jaar.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                  Ik vermoed van wel. De eerste E46 318d's zijn nu toch zeven jaar oud, right (van bij de facelift)? Dus tegen dan zijn ze hooguit tien jaar oud. En minimum zeven jaar.
                                  is het tot 200k km nog aangeraden om te chippen?

Comment

• Je gaat toch nog een 4000 euro mogen opzij leggen denk ik. En dan kunnen er nog kosten bijkomen van schokdempers en eventueel koppeling op die kmstand.
                                    Chippen kan je absoluut nog doen op 200.000km.

Comment

• Vandaag naar Daeninck geweest. Offerte laten maken voor een 120d. Op de nettoprijs, geven ze nu dik 3000 € korting. En tot eind deze maand op de brutoprijs ook nog eens 2000 €. Nice! Komt in totaal toch op rond de 17 %.
                                      En dan heb ik nog niet eens verder onderhandeld.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oh, een maat van mij wil mss zijn 118d van de hand doen. Het gaat om een wagen van juni 2009 met 6000 km op de teller. Proper ingereden. Nog niet volgas gereden.
                                        Opties: Option Line, 16" lichtmetaal, xenonlichten, manuele airco en stof antrazit. Grijze kleur en vijfdeurs.
                                        Vraagprijs: 21.000 €. Bespreekbaar uiteraard.
                                        Als ik meer informatie heb, open ik een topic onder het betreffende subforum.
                                        De wagen moet niet weg, maar het mag wel.
                                        Reden van verkoop: die kerel kan ergens iets anders op de kop tikken tegen een mooie prijs. Dus als deze 118d intussentijd buiten geraakt, doet hij het, anders niet. De reden voor de verandering is vooral dat hij nu van mening is dat het toch allemaal iets sneller mag.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Zijn de motoren uit de E46 (facelift 320d en de 318d vanaf 2003) dezelfde als die in een 1-serie?

Comment

Working...
                                          X