In Lyon een paar weken geleden een witte 125i of 135i coupé gezien met M-pakket en die velgen, inclusief performance zetels en uitlaten. Wat een klank. Wel jammer dat het een automaat was...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Proficiat met nieuwe slee Mopstick
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenthe new M-optic, ik hoop dat ik er evenveel plezier mee ga beleven als de oude.
wat zou ik het beste met de oude M-optic doen? iemand intresse om er mee te raggen op circuit?
greetzOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk BerichtenProficiat met nieuwe slee Mopstick
wat moet de doos nog schuiven?
Comment
-
Proficiat hé Jeroen. Ziet er werkelijk zeer knap uit. De buitenkleur blijft één van m'n favorieten. Als ik dat dashboard vergelijk met dat van mijn E60, dan moet ik inderdaad Leftlane bijstaan in z'n mening dat zo'n E39 er veel beter uitziet.
Ik wens je alvast veel 'Freude am fahren'...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenZelf met die motor zou ik er zo nog niet willen mee rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenBen ik optimistisch als ik hoop dat tegen binnen 3 jaar een e46 318d met ong 150k km tot max 200k km nog rond de 2500€ gaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk vermoed van wel. De eerste E46 318d's zijn nu toch zeven jaar oud, right (van bij de facelift)? Dus tegen dan zijn ze hooguit tien jaar oud. En minimum zeven jaar.
Comment
-
Vandaag naar Daeninck geweest. Offerte laten maken voor een 120d. Op de nettoprijs, geven ze nu dik 3000 € korting. En tot eind deze maand op de brutoprijs ook nog eens 2000 €. Nice! Komt in totaal toch op rond de 17 %.
En dan heb ik nog niet eens verder onderhandeld.
Comment
-
Oh, een maat van mij wil mss zijn 118d van de hand doen. Het gaat om een wagen van juni 2009 met 6000 km op de teller. Proper ingereden. Nog niet volgas gereden.
Opties: Option Line, 16" lichtmetaal, xenonlichten, manuele airco en stof antrazit. Grijze kleur en vijfdeurs.
Vraagprijs: 21.000 €. Bespreekbaar uiteraard.
Als ik meer informatie heb, open ik een topic onder het betreffende subforum.
De wagen moet niet weg, maar het mag wel.
Reden van verkoop: die kerel kan ergens iets anders op de kop tikken tegen een mooie prijs. Dus als deze 118d intussentijd buiten geraakt, doet hij het, anders niet. De reden voor de verandering is vooral dat hij nu van mening is dat het toch allemaal iets sneller mag.
Comment
Comment