Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag naar Daeninck geweest. Offerte laten maken voor een 120d. Op de nettoprijs, geven ze nu dik 3000 € korting. En tot eind deze maand op de brutoprijs ook nog eens 2000 €. Nice! Komt in totaal toch op rond de 17 %.
En dan heb ik nog niet eens verder onderhandeld.
Het is inderdaad het moment om nieuwe BMW's te kopen. Wel beslissen voor het einde van deze maand, want ik denk dat het dan gedaan is met die promoties en overnamepremies.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Is dat niet in principe om de in- en uitstap te vergemakkelijken?
So they say.
Ik vraag me af in welke mate iemand die een sportieve(re) auto koopt, en nog wil bijleggen voor een rete-sportief stuurtje, wakker ligt van de instap. Ik heb lange benen en ondervind nooit hinder bij 't in- of uitstappen, tenzij er al iemand op de bestuurderszetel zit. Da's puur voor de show, man.
Maar 't is stiekem wel vet. Ook bij de Audi RS'en -> like it.
Het is inderdaad het moment om nieuwe BMW's te kopen. Wel beslissen voor het einde van deze maand, want ik denk dat het dan gedaan is met die promoties en overnamepremies.
De "spinnekoppen" had hij ook liggen, maar die begin je veel te zien... Zijn wel allemaal replica's
Die spinnekoppen had hij met diep hart en standaard hart, zoals ze OEM ook zijn, wel vet.
Comment