Geen twijfel mogelijk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenVandaag bij mijn maat die in velgen/banden doet:
Dikke velg
De "spinnekoppen" had hij ook liggen, maar die begin je veel te zien... Zijn wel allemaal replica's
Die spinnekoppen had hij met diep hart en standaard hart, zoals ze OEM ook zijn, wel vet.
Gebaseerd op de velgen van de CS Concept zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIk zou ze nooit kopen maar vind ze wel vet!!
Gebaseerd op de velgen van de CS Concept zeker?
Idd
In vooraanzicht zijn ze niet zo mooi, maar van schuin bekeken, zitten er een lekker diep profiel in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenVerkopen. Velgen van Mini tot Range tot AMG tot ///M, tot RS... Echt zot
OEM of replica of allebei...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenMINI hè...
OEM of replica of allebei...?
Meestal replica, echte kan ie ook krijgen... Maar die replica's zijn wel van kwaliteit Nog niemand bij hem terug gehad die niet content was dus.. BBS LM replica's heeft die ook, ik wil die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenExcuseer
Meestal replica, echte kan ie ook krijgen... Maar die replica's zijn wel van kwaliteit Nog niemand bij hem terug gehad die niet content was dus.. BBS LM replica's heeft die ook, ik wil die
BBS LM is zeer knap op een 1-Reeks...
Of deze: http://www.autoforum.be/showpost.php...9&postcount=21
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZo'n lelijk aero-pack op een 1 vind jij knap, en een M-sportpakket op een BMW 7 vind jij lelijk.
Snappen wie snappen kan...
Ik heb het voor alle duidelijkheid enkel over de velgen, iedereen weet dat ik dat Aero pakket op de 1 ook lelijk vind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk BerichtenWeet niet of dit hier al stond..
Blacklines voor de E90 LCI
'k vind het niet mis
Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Nu we toch over velgen bezig zijn.
Deze velgen vind ik wel knap. Ik zie dat wel zitten onder onze 730d. Enkel een lichte verlaging en deze velgen, dus geen spoilers...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenVolgens mij fotosoep? Die linkse lamp heeft nog zo'n rood randje en de lijn tussen rood en zwart in de lamp loopt niet rechtdoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNu we toch over velgen bezig zijn.
Deze velgen vind ik wel knap. Ik zie dat wel zitten onder onze 730d. Enkel een lichte verlaging en deze velgen, dus geen spoilers...
Comment
Comment