Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenVolgens mij fotosoep? Die linkse lamp heeft nog zo'n rood randje en de lijn tussen rood en zwart in de lamp loopt niet rechtdoor...Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Dit zou een preview zijn voor de toekomstige M1 die in 2012 op de markt zal komen.
2+2 plug-in hybride, 1.5L 3 Cyl.turbodiesel, 2 elektrische motoren(achteraan en vooraan geplaatst) 356pk, 250km/u(gelimiteerd) en 0 tot 100km/u in 4.8 sec.
Ik vind hem GEWELDIG knap, alleen achteraan waar het logo staat moet die open ruimte wat naar mijn smaak opgevuld worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenVrienden,
in de 120d van m'n zusje gaat een symbool van een auto op een brug rood branden. Ik kom er niet helemaal uit wat het is (middels het Duitse boekje), maar ik begrijp er uit dat er iets van storing is ofzo?
http://www.bmwusa.com/Standard/Conte...ZiQkglgatv4Pvk=
op pg 138 staat 'starter failed' of 'ignition malfunction' of iets met uw lichten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tmw Bekijk Berichtenop volgende link staat owners manual in engels, wel voor VS...
http://www.bmwusa.com/Standard/Conte...ZiQkglgatv4Pvk=
op pg 138 staat 'starter failed' of 'ignition malfunction' of iets met uw lichten...
Vreemd! Heb alle lampjes net nagekeken en die werken. En hij start perfect.
Volgens mij zit er nog Euro-garantie op die auto (een paar maanden geleden bij een BMW dealer in Duitsland), maar ik heb zo 1 2 3 geen aankoopbewijs o.id. omdat de auto niet van mij is. Kunnen ze bij de dealer zien of er nog garantie op zit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk BerichtenWeet niet of dit hier al stond..
Blacklines voor de E90 LCI
'k vind het niet mis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenWat een knappe velgen! Welk nummer is dat?
Is hij verlaagd?
is inderdaad styling 218 voor de 6 reeks, past perfect - er zitten zelfs geen spacers
tussen.
hij is verlaagd met eibach pro kit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNu we toch over velgen bezig zijn.
Deze velgen vind ik wel knap. Ik zie dat wel zitten onder onze 730d. Enkel een lichte verlaging en deze velgen, dus geen spoilers...
Ik vind dit echt héél lelijk !
Comment
-
[quote=JMH] is inderdaad styling 218 voor de 6 reeks, past perfect - er zitten zelfs geen spacers
tussen.
hij is verlaagd met eibach pro kit
Op mijn huidige BMW 530d (zilver metallic) staan dito velgen. Niet alleen een leuk design van velg maar ze zijn tevens makkelijk om te poetsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk BerichtenWeet niet of dit hier al stond..
Blacklines voor de E90 LCI
'k vind het niet mis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenVrienden,
in de 120d van m'n zusje gaat een symbool van een auto op een brug rood branden. Ik kom er niet helemaal uit wat het is (middels het Duitse boekje), maar ik begrijp er uit dat er iets van storing is ofzo?
Comment
Comment