Oorspronkelijk geplaatst door JMH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHelaas niet, er zit wat verschil op. Een 163pk-versie (Stef zal me wel corrigeren als dat nodig is) laat meestal tussen de 168 en 172 pk optekenen, een 177pk-versie draait meestal rond de 180 paardjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenIs er dan ook veel verschil in koppel?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten@ Jeroen_M5
Styling 218 voor de 6 reeks.
Rappel: Op mijn huidige BMW 530d (zilver metallic) staan dito velgen. Niet alleen een leuk design van velg maar ze zijn tevens makkelijk om te poetsen.
En ik die dacht dat ik de enige was !! Heb je foto's ??
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIemand ervaring met verlagen van BMW's met niveauregeling achteraan? Je zou dat via software kunnen instellen?
Succes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenJe moet je stuur helemaal naar rechts draaien en hem op een koude avond buiten laten staan dan zakt hij linksachteraan helemaal tot in de kar en rechtsachteraan tot juist niet in de kas. En als je naar links draait omgekeerd.
Succes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichteneuhm...ja merci hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIemand ervaring met verlagen van BMW's met niveauregeling achteraan? Je zou dat via software kunnen instellen?
klopt BMW dealer kan dat instellen op gewoon of M tech hoogte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenNee serieus, volgens mij is er enkel niveauregeling op het achterste deel. Dus ofwel moest je de achterste laag zetten en gokken met een verlaging vooraan lol
Ja, is een beetje het doel van niveauregeling hé. Enkel de achteras.
Vooras wordt niet zwaarder belast als je gewicht in de koffer legt hé.
Comment
Comment