Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
    Zalig! Past ook perfect op een 5 zonder M pack. Weet je soms welke styling dit is?

Comment

• @ Jeroen_M5

Styling 218 voor de 6 reeks.

Rappel: Op mijn huidige BMW 530d (zilver metallic) staan dito velgen. Niet alleen een leuk design van velg maar ze zijn tevens makkelijk om te poetsen.

Comment

• Ik hoorde vandaag van iemand dat wanneer je een 120d zou bestellen met gereduceerd vermogen, het vermogen eigenlijk zo goed als hetzelfde blijft. Dat ze het dus enkel op papier veranderen.

Klopt dit?

Comment

• Helaas niet, er zit wat verschil op. Een 163pk-versie (Stef zal me wel corrigeren als dat nodig is) laat meestal tussen de 168 en 172 pk optekenen, een 177pk-versie draait meestal rond de 180 paardjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Helaas niet, er zit wat verschil op. Een 163pk-versie (Stef zal me wel corrigeren als dat nodig is) laat meestal tussen de 168 en 172 pk optekenen, een 177pk-versie draait meestal rond de 180 paardjes.
            Is er dan ook veel verschil in koppel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
              Is er dan ook veel verschil in koppel?
              In toptoeren wel eeh, koppel en vermogen zijn rechtstreeks aan elkaar gelinkt. Maar het maximum koppel haalt een motor lager (niet op toptoeren), dus het maximumkoppel en de hele koppelkromme tot minstens 2/3e van het toerentalbereik blijft gelijk.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                    Dat Z4-logo staat zooo raar hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                      @ Jeroen_M5

Styling 218 voor de 6 reeks.

Rappel: Op mijn huidige BMW 530d (zilver metallic) staan dito velgen. Niet alleen een leuk design van velg maar ze zijn tevens makkelijk om te poetsen.

En ik die dacht dat ik de enige was !! Heb je foto's ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
                        Zeer mooi !

Comment

Droomcombo!

Comment

• Comment

• Iemand ervaring met verlagen van BMW's met niveauregeling achteraan? Je zou dat via software kunnen instellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                Iemand ervaring met verlagen van BMW's met niveauregeling achteraan? Je zou dat via software kunnen instellen?
                                Je moet je stuur helemaal naar rechts draaien en hem op een koude avond buiten laten staan dan zakt hij linksachteraan helemaal tot in de kar en rechtsachteraan tot juist niet in de kas. En als je naar links draait omgekeerd.

Succes!

Comment

Je moet je stuur helemaal naar rechts draaien en hem op een koude avond buiten laten staan dan zakt hij linksachteraan helemaal tot in de kar en rechtsachteraan tot juist niet in de kas. En als je naar links draait omgekeerd.

Succes!
                                  euhm...ja merci hé

Comment

euhm...ja merci hé
                                    Nee serieus, volgens mij is er enkel niveauregeling op het achterste deel. Dus ofwel moest je de achterste laag zetten en gokken met een verlaging vooraan lol

Comment

Iemand ervaring met verlagen van BMW's met niveauregeling achteraan? Je zou dat via software kunnen instellen?

klopt BMW dealer kan dat instellen op gewoon of M tech hoogte.

Comment

Nee serieus, volgens mij is er enkel niveauregeling op het achterste deel. Dus ofwel moest je de achterste laag zetten en gokken met een verlaging vooraan lol

Ja, is een beetje het doel van niveauregeling hé. Enkel de achteras.

Vooras wordt niet zwaarder belast als je gewicht in de koffer legt hé.

Comment

• Zalige E91

Comment

Working...
                                          X