Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
    Zoals beloofd, close-up van de diffuser en nog een paar foto's van het testmodel
    Enjoy!
    heb met die enkele weken geleden ook toertje mogen meerijden....

wolf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichten
      heb met die enkele weken geleden ook toertje mogen meerijden....

wolf
      Zalig toch

Comment

• Het origineel:

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat bijgestoken:

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Haha, die BMW-mannetjes toch

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
          Heeft er iemand ooit met een X5 3.0 gereden ? Ik kreeg net een leasingaanbod binnen voor een X5 3.0 SE dat me nogal interessant leek.

Wat zijn de indrukken?
          Ik heb al met een X5 3.0d en 3.5d gereden. Het is natuurlijk te zien wat je verwacht van zo'n wagen. Ik vond ze beide goed rijden, de 3.5d nog iets beter door de betere prestaties maar beiden héél comfortabel ! De 3.0 was met standaard 19ers en de 3.5d was met 21ers. Zelfs met die 21ers reed hij nog redelijk comfortabel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
            Het origineel:

+ YouTube Video

Wat bijgestoken:

+ YouTube Video

Haha, die BMW-mannetjes toch
            LOL die tweede versie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
              Ik heb al met een X5 3.0d en 3.5d gereden. Het is natuurlijk te zien wat je verwacht van zo'n wagen. Ik vond ze beide goed rijden, de 3.5d nog iets beter door de betere prestaties maar beiden héél comfortabel ! De 3.0 was met standaard 19ers en de 3.5d was met 21ers. Zelfs met die 21ers reed hij nog redelijk comfortabel.
              Ik denk dat hij specifiek afgaat op ervaring met de benzine motor.. gezien die wat zeldzamer is.

@ Zweed: Best dat je eens kijkt op forums van mensen over de grote plas, daar krioelt van de benzine X5's. Hier zullen de ervaringen eerder schaars zijn.

Comment

• Heeft er iemand foto's van een M-pack E91 in het spacegrau met de nieuwe performance velgen?

Comment

• Vraagje: wat zijn de exacte verschillen tss de verschillende radio's en hifisystemen op de 1-reeks? OK, Radio Business en Radio Pro klinken zowat hetzelfde, dacht ik. Hifi zou al een deftige opwaartse stap zijn, hoorde ik. Of is Hifi Professional nog een heel stuk beter.
                  Ik weet dat gTa daar al eens een hele uitleg over gaf, maar geen idee meer waar.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                    Vraagje: wat zijn de exacte verschillen tss de verschillende radio's en hifisystemen op de 1-reeks? OK, Radio Business en Radio Pro klinken zowat hetzelfde, dacht ik. Hifi zou al een deftige opwaartse stap zijn, hoorde ik. Of is Hifi Professional nog een heel stuk beter.
                    Ik weet dat gTa daar al eens een hele uitleg over gaf, maar geen idee meer waar.

Ik heb Radio Business CD met Hifi Lautsprecher, en ik vind ze toch niet alles
                    Veel te weinig bass zit er in die boxen, voor de rest wel ok. Dus ik zou zeker niet voor minder gaan

Comment

• owkeeee

+ YouTube Video

Comment

• Diesel-power !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                          Ik heb Radio Business CD met Hifi Lautsprecher, en ik vind ze toch niet alles
                          Veel te weinig bass zit er in die boxen, voor de rest wel ok. Dus ik zou zeker niet voor minder gaan
                          Wel ja, op mijn order staat Radio Professional (met USB) en het gewone Hifi-systeem, dus qua klank zoals bij jou, veronderstel ik.
                          Minder is al helemaal een no go. De standaardradio klinkt gewoon slecht.

Wat zijn de specs van de gewone Hifi?
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Net wat gegoogled op die Hifi. De Pro zou duidelijk beter zijn bij lage tonen. De gewone Hifi zou vooral goed zijn bij middentonen. Of valt het nog mee met dat systeem? Ik heb ze niet echt getest.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Wel ja, op mijn order staat Radio Professional (met USB) en het gewone Hifi-systeem, dus qua klank zoals bij jou, veronderstel ik.
                              Minder is al helemaal een no go. De standaardradio klinkt gewoon slecht.

Wat zijn de specs van de gewone Hifi?

Zal idd hetzelfde geven van geluid

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Net wat gegoogled op die Hifi. De Pro zou duidelijk beter zijn bij lage tonen. De gewone Hifi zou vooral goed zijn bij middentonen. Of valt het nog mee met dat systeem? Ik heb ze niet echt getest.
                              Ik vind het over het algemeen perfect, al zou er voor mij iets meer bass mogen inzitten... Niet dat ik van die harde techno lig te draaien in mijn eend Als je de bass juist voor max instelt, dan is het wel te doen hoor voor gewoon gebruik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                owkeeee
                                Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                Diesel-power !

Geef mij toch maar de ///M

Maakt mij niet uit dat die kerel mij naar huis rijdt met zijn roetstoof

Comment

Ik vind het over het algemeen perfect, al zou er voor mij iets meer bass mogen inzitten... Niet dat ik van die harde techno lig te draaien in mijn eend Als je de bass juist voor max instelt, dan is het wel te doen hoor voor gewoon gebruik
                                  Allez vooruit.
                                  Ik ben ook geen technoman hoor, maar zowat alle muziek is mooier met wat extra bas. Het geluid wordt er gewoonweg voller door.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Geef mij toch maar de ///M

Maakt mij niet uit dat die kerel mij naar huis rijdt met zijn roetstoof
                                    Ik vind dat die M3 het nog goed doet tegen iets met meer pk's en hopen meer koppel.

Comment

• Vraagje:

Is deze wagen nog origineel (lichten voor- en achteraan bv.)?
                                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Nee, lichtblokken zijn van een facelift, velgen zijn volgens mij replica's van M5-velgen, en de achteruit is getint.

Comment

• Voorlichten zijn volgens mij tjoening (facelift lichten nagemaakt), ofwel zijn de reflectoren eruit gehaald ofzo. Achterlichten zijn denk ik ori facelift, op een préfacelift...

Velgen zijn inderdaad slechte replica's van M5 velgen.

Comment

Working...
                                          X