Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heeft er iemand ooit met een X5 3.0 gereden ? Ik kreeg net een leasingaanbod binnen voor een X5 3.0 SE dat me nogal interessant leek.
Wat zijn de indrukken?
Ik heb al met een X5 3.0d en 3.5d gereden. Het is natuurlijk te zien wat je verwacht van zo'n wagen. Ik vond ze beide goed rijden, de 3.5d nog iets beter door de betere prestaties maar beiden héél comfortabel ! De 3.0 was met standaard 19ers en de 3.5d was met 21ers. Zelfs met die 21ers reed hij nog redelijk comfortabel.
Ik heb al met een X5 3.0d en 3.5d gereden. Het is natuurlijk te zien wat je verwacht van zo'n wagen. Ik vond ze beide goed rijden, de 3.5d nog iets beter door de betere prestaties maar beiden héél comfortabel ! De 3.0 was met standaard 19ers en de 3.5d was met 21ers. Zelfs met die 21ers reed hij nog redelijk comfortabel.
Ik denk dat hij specifiek afgaat op ervaring met de benzine motor.. gezien die wat zeldzamer is.
@ Zweed: Best dat je eens kijkt op forums van mensen over de grote plas, daar krioelt van de benzine X5's. Hier zullen de ervaringen eerder schaars zijn.
Vraagje: wat zijn de exacte verschillen tss de verschillende radio's en hifisystemen op de 1-reeks? OK, Radio Business en Radio Pro klinken zowat hetzelfde, dacht ik. Hifi zou al een deftige opwaartse stap zijn, hoorde ik. Of is Hifi Professional nog een heel stuk beter.
Ik weet dat gTa daar al eens een hele uitleg over gaf, maar geen idee meer waar.
Vraagje: wat zijn de exacte verschillen tss de verschillende radio's en hifisystemen op de 1-reeks? OK, Radio Business en Radio Pro klinken zowat hetzelfde, dacht ik. Hifi zou al een deftige opwaartse stap zijn, hoorde ik. Of is Hifi Professional nog een heel stuk beter.
Ik weet dat gTa daar al eens een hele uitleg over gaf, maar geen idee meer waar.
Ik heb Radio Business CD met Hifi Lautsprecher, en ik vind ze toch niet alles
Veel te weinig bass zit er in die boxen, voor de rest wel ok. Dus ik zou zeker niet voor minder gaan
Ik heb Radio Business CD met Hifi Lautsprecher, en ik vind ze toch niet alles
Veel te weinig bass zit er in die boxen, voor de rest wel ok. Dus ik zou zeker niet voor minder gaan
Wel ja, op mijn order staat Radio Professional (met USB) en het gewone Hifi-systeem, dus qua klank zoals bij jou, veronderstel ik.
Minder is al helemaal een no go. De standaardradio klinkt gewoon slecht.
Net wat gegoogled op die Hifi. De Pro zou duidelijk beter zijn bij lage tonen. De gewone Hifi zou vooral goed zijn bij middentonen. Of valt het nog mee met dat systeem? Ik heb ze niet echt getest.
Wel ja, op mijn order staat Radio Professional (met USB) en het gewone Hifi-systeem, dus qua klank zoals bij jou, veronderstel ik.
Minder is al helemaal een no go. De standaardradio klinkt gewoon slecht.
Net wat gegoogled op die Hifi. De Pro zou duidelijk beter zijn bij lage tonen. De gewone Hifi zou vooral goed zijn bij middentonen. Of valt het nog mee met dat systeem? Ik heb ze niet echt getest.
Ik vind het over het algemeen perfect, al zou er voor mij iets meer bass mogen inzitten... Niet dat ik van die harde techno lig te draaien in mijn eend Als je de bass juist voor max instelt, dan is het wel te doen hoor voor gewoon gebruik
Ik vind het over het algemeen perfect, al zou er voor mij iets meer bass mogen inzitten... Niet dat ik van die harde techno lig te draaien in mijn eend Als je de bass juist voor max instelt, dan is het wel te doen hoor voor gewoon gebruik
Allez vooruit.
Ik ben ook geen technoman hoor, maar zowat alle muziek is mooier met wat extra bas. Het geluid wordt er gewoonweg voller door.
Voorlichten zijn volgens mij tjoening (facelift lichten nagemaakt), ofwel zijn de reflectoren eruit gehaald ofzo. Achterlichten zijn denk ik ori facelift, op een préfacelift...
Velgen zijn inderdaad slechte replica's van M5 velgen.
Comment