Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En aan't taaltje te zien van ne makkak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      owkeeee

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Fak

Comment

• kutdiesel. echt.

Comment

• Heeft den Deef dat al gezien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Nee, lichtblokken zijn van een facelift, velgen zijn volgens mij replica's van M5-velgen, en de achteruit is getint.
            Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
            Voorlichten zijn volgens mij tjoening (facelift lichten nagemaakt), ofwel zijn de reflectoren eruit gehaald ofzo. Achterlichten zijn denk ik ori facelift, op een préfacelift...

Velgen zijn inderdaad slechte replica's van M5 velgen.
            Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            En aan't taaltje te zien van ne makkak
            Oké bedankt!
            Laat maar zo dan
            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Bwa pas op...ik geef iedereen steeds het voordeel van de twijfel
              Een auto kan je pas keuren als je ermee gereden hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                Vraagje: wat zijn de exacte verschillen tss de verschillende radio's en hifisystemen op de 1-reeks? OK, Radio Business en Radio Pro klinken zowat hetzelfde, dacht ik. Hifi zou al een deftige opwaartse stap zijn, hoorde ik. Of is Hifi Professional nog een heel stuk beter.
                Ik weet dat gTa daar al eens een hele uitleg over gaf, maar geen idee meer waar.
                als je van muziek houd, ga voor hifi professional... anders is de teleurstelling best groot.
                een aantal vrienden van me rijden met Einzers, ik ben de enige met Hifi pro luidsprekers, en we zijn het er allemaal wel over eens dat de standaard boxen echt niet kunnen.

Comment

• Ja, ik ook.
                  Maar al onmiddellijk de 4 lichten vervangen kost ook al wat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                    als je van muziek houd, ga voor hifi professional... anders is de teleurstelling best groot.
                    een aantal vrienden van me rijden met Einzers, ik ben de enige met Hifi pro luidsprekers, en we zijn het er allemaal wel over eens dat de standaard boxen echt niet kunnen.
                    Hifi =/= standaard boxen.

Standaard: 6 luidsprekers.
                    Hifi: 10 ls.

Geen idee hoe het zit met de andere verschillen in specs.

Maar idd, de standaard ls wil ik dus ook niet. Vraag is gewoon of de Hifi Pro meer zijn geld waard is dan de gewone Hifi.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                      Ik vind dat die M3 het nog goed doet tegen iets met meer pk's en hopen meer koppel.
                      Inderdaad. Scheve vergelijking imo...

M3: atmosferische 3.2
                      535d: dubbel geblazen 3.0

Steek twee turbo's op die M3 en het feestje is gedaan, of neem de 535d z'n turbo's af... Diesel staat nergens zonder turbo, en dat blok zit op het toppunt van zijn kunnen zonder het al te onbetrouwbaar te maken. De M3 daarentegen heeft nog een pak ademruimte. Nog iets om te nuanceren: beide zijn automaten, maar hoe snel rijden ze wanneer ze planken, en aan hoeveel toeren? Heeft een grote invloed, en dan nog dit: koppel van de M3 is maximum de helft van dat van de 535d. Again, geen eerlijke vergelijking vind ik. Auto's zijn meer dan pk's alleen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        owkeeee

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Hmmmmz seffens nog eens een ritje met de stoof gaan doen. Gisteren was het ook al plezant . cowboy met zijn v8 ram op zijn koekendoos gegeven
                        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Vraag is gewoon of de Hifi Pro meer zijn geld waard is dan de gewone Hifi.
                          absoluut

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                            absoluut
                            Dus de gewone Hifi vind je zijn geld niet waard? Waarom niet?
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Dus de gewone Hifi vind je zijn geld niet waard? Waarom niet?

Wij hebben de gewone hifi in onze X5 (10 speakers) wij zelf vinden het goed geluid, enigste kritiek puntje is dat
                              geluid via de ipod soms lelijk gaat klinken als de volume knop voluit is gedraaid, maar radio en cd klinkt super,mooie klanken en een goeie bas(niet overheersend)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                Hopelijk ist mijnen toer binnen 4 jaar
                                330d/i of 335d/i

Supervet dit Prijskaartje van al die performance addenda ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                  Agreed!

Knapste E91 die ik al gezien heb. Dit liever dan een E92 M3!

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Idem!
                                  Veel liever een 335i dan een M3, veel subtieler, niet veel trager en veel potentieel

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                  Die E91 is inderdaad reteknap!!

Wel knap, maar ook reteduur! Ik zou meteen gaan voor een E92 M3 hoor. Sound, vermogen, looks. Dat stuur van Performance vind ik trouwens maar niets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                    Supervet dit Prijskaartje van al die performance addenda ?
                                    Ik dacht iets van een 17000 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
                                      Wij hebben de gewone hifi in onze X5 (10 speakers) wij zelf vinden het goed geluid, enigste kritiek puntje is dat
                                      geluid via de ipod soms lelijk gaat klinken als de volume knop voluit is gedraaid, maar radio en cd klinkt super,mooie klanken en een goeie bas(niet overheersend)
                                      op de ipod zelf volume control aanzetten bij instellingen en ook in uw itunes

Comment

• Graag uw mening:

E39 525i op LPG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                          Knap!

Maar op de ene foto heeft ie wel raamtinting en op de andere niet.

Comment

Working...
                                          X