Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zou er ergens een prijslijst online staan van de performance onderdelen voor de E91?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
      Ik zou me er niet aan wagen. Installatie van landirenzo lijkt me het grootste struikelblok. Ook dat de installatie een garantie zou hebben van 300k km, geloof ik niets van. Standaard is er een garantie in jaren, zeker niet km's. En 300k is veel te veel, daar gaat geen enkele installateur zich aan wagen
      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• -LPG TANK 70 LITER
        _aan vol tank lpg (15 euro)1 LITER GAS KOST 0.30 CENT maak ik meer als 400km .
        -autobelasting: van bmw 525 diesel is duurder dan een 525i benzine(autobelasting voor een 525i is 450 euro per jaar.
        Zijn rekenen is toch niet alles...

- 15 delen door 0.3 heeft ons 50liter.
        - lpg kost toch snel 45cent
        - lpg kost per jaar een 150euro meer aan taks (vanaf bepaalde cc inhoud 208.xx euro)
        - taks van 2.5 is gelijk aan die van diesel (zonder lpg taks)

Nu, al bij al lijkt het mij nog deftige wagen. Gas installatie is niet zo slecht, zijn uitleg klopt idd wel niet, maar zolang dat gaat rij je goedkoop. Heb wel al gehoord dat die installatie's als ze stuk gaan de moeite niet zijn om te herstellen. Dat je zo wat kan blijven zoeken naar het probleem.

En die schade kan je zelf herstellen voor nog geen 75euro.

Comment

• Echt wel vette achterkant!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Echt wel vette achterkant!

Inderdaad , super knap

Comment

• Wel jammer van de M5 velgen. (not done imo)

Maar ik weet nog dat ik die E91 een paar jaar terug echt megavet vond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                Het origineel:

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat bijgestoken:

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Haha, die BMW-mannetjes toch

Dit vind ik dus echt slappe marketing....
                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                  Wel jammer van de M5 velgen. (not done imo)

Maar ik weet nog dat ik die E91 een paar jaar terug echt megavet vond.
                  Ik vind die M5 velgen eronder best geslaagd, maar da's goesting natuurlijk.

Comment

• Zeer knap interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                      Nu, al bij al lijkt het mij nog deftige wagen. Gas installatie is niet zo slecht, zijn uitleg klopt idd wel niet, maar zolang dat gaat rij je goedkoop. Heb wel al gehoord dat die installatie's als ze stuk gaan de moeite niet zijn om te herstellen. Dat je zo wat kan blijven zoeken naar het probleem.
                      Ik wist niet dat die installaties zo berucht waren. Er kan iets schelen met die installatie natuurlijk, en dat hoef je daarom niet te merken tijdens een testrit.

Hmmm...

Bedankt voor de reacties alleszins. Vooral die €1000 BIV maakt het een beetje riskant.
                      Last edited by Gere; 11/10/2009, 22:27.
                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Echt iets voor Theodoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          Echt iets voor Theodoor.
                          En dat is ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                            Allez vooruit.
                            Ik ben ook geen technoman hoor, maar zowat alle muziek is mooier met wat extra bas. Het geluid wordt er gewoonweg voller door.
                            wtf heeft bas met muziekkwaliteit te maken ?

Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
                            Wij hebben de gewone hifi in onze X5 (10 speakers) wij zelf vinden het goed geluid, enigste kritiek puntje is dat
                            geluid via de ipod soms lelijk gaat klinken als de volume knop voluit is gedraaid, maar radio en cd klinkt super,mooie klanken en een goeie bas(niet overheersend)
                            hoe sluit je de iPod aan ? Is dat analoog (via jack-jack), dan dien je de ipod te uncappen met iMod of iets anders. Ook altijd volume van de ipod op max zetten. Niet vergeten dat je nog altijd een hoofdtelefoon-uitgang gaat versterken.
                            Is het digitaal dan moet er iets anders mis zijn.

Zelf vind ik de standaard-installatie in een X5 echt bagger klinken. Is precies een goedkope Mediamarkt home cinema set met 5 satellietjes

Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                            op de ipod zelf volume control aanzetten bij instellingen en ook in uw itunes
                            wat bedoel je ?

Comment

• Ja, hallo!

Mooi prijsje ook.

Comment

• Comment

• kvind die uitlaten toch een beetje fout eigenlijk..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                    wtf heeft bas met muziekkwaliteit te maken ?

hoe sluit je de iPod aan ? Is dat analoog (via jack-jack), dan dien je de ipod te uncappen met iMod of iets anders. Ook altijd volume van de ipod op max zetten. Niet vergeten dat je nog altijd een hoofdtelefoon-uitgang gaat versterken.
                                    Is het digitaal dan moet er iets anders mis zijn.

Zelf vind ik de standaard-installatie in een X5 echt bagger klinken. Is precies een goedkope Mediamarkt home cinema set met 5 satellietjes

wat bedoel je ?
                                    Dat uw ipod een funktie heeft om te verhinderen dat je clipt met uw sound (wat dingske voor geeft)
                                    Dus eerst in uw itunes software gaan Bovenaan BEWERKEN, VOORKEUREN, tablad AFSPELEN : aanvinken geluidscontrole

en dan in uw ipod zelf gaan bij instellingen ook en daar bij geluid : geluidscontrole inschakelen O / 1 op 1 zetten
                                    Last edited by ; 12/10/2009, 11:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      kvind die uitlaten toch een beetje fout eigenlijk..
                                      Tis al beter dan die van een S600

Comment

• edittt

Comment

Working...
                                        X