Toch knapper dan de X3 en X6 imo.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenToch knapper dan de X3 en X6 imo.
Ik kijk wel uit naar de nieuwe X3, volgens mij zal dat een schitterend X-model zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichtenik begin die X1 mooier en mooier te vinden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenX5 > X1 > X6 > X3 (imho)
Ik kijk wel uit naar de nieuwe X3, volgens mij zal dat een schitterend X-model zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenThe Xfamily!
Ongelofelijk hoe hopeloos verouderd de X3 er dan plots uit ziet...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenVorige zondag in Knokke stond er een promostandje met drie X1's.
De zwarte full option uitvoering vond ik best wel knap ... maar 50.000 EUR voor een 2.0D geef ik er toch niet voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk BerichtenNet op salesafter.de winterbanden besteld, ik ben benieuwd hoe ze die komen leveren
Incl. velgen ? Enkel winterbanden vind ik niet direct.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOngelofelijk hoe hopeloos verouderd de X3 er dan plots uit ziet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenVorige zondag in Knokke stond er een promostandje met drie X1's.
De zwarte full option uitvoering vond ik best wel knap ... maar 50.000 EUR voor een 2.0D geef ik er toch niet voor.
Vrijdag stond dat standje in Kortrijk op de grote markt ,
nie mis , maar die prijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenVrijdag stond dat standje in Kortrijk op de grote markt ,
nie mis , maar die prijs
Iedere wagen full option kost veel geld.. Wees gerust als de prijs vergelijkt met een goed uitgeruste X1 en de nodige kortingen dat het verschil groot zal zijn.
Comment
-
Ik dacht dat elke BMW 1' Coupé en Cabrio LED-achterlichten had (dus ook die zonder xenonkoplampen). Blijkbaar klopt dat niet, want gisteren reed ik achter een Coupé en die had duidelijk geen LED's achteraan. Dus hoe zit het nu? Of heeft alleen de Cabrio altijd LED's?
Dat de Hatch en Sportshatch alleen LED's hebben i.c.m. xenons, wist ik.
Comment
-
Ik ben daarnet eens aan BMW Bornem gestopt en ginder op de parking stonden 3 nieuwe 5 GT's en ik vind het eerlijk gezegd maar niks Als je frontaal op de kont kijkt valt die nog wel mee maar vanuit alle andere hoeken vind ik er niks aan.. Even verder stond een E39 touring en die was zo veel mooier
Er stond ook een X1 en dat was ook maar een raar ding.. Komt maar iets hoger dan een M5 die ernaast stond.
En waarom hebben die nieuwe BMW's zo volledig verticale nieren die véél te groot zijn? Ik hoop dat die nieuwe 5 ook zo geen neus gaat krijgen maar ik vrees ervoor.
Heb er ook een X6 M zien staanBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
Comment