Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Meer foto's op: http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=296495

Comment

• Mijn twee auto's ook is even snel voorstellen
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
        Je kan ze toevoegen, maar ik denk niet dat je een alarm kan laten afgaan. Ze staan gewoon aangeduid op de kaart.
        Leg je eens uit hoe die kunnen toegevoegd worden ?
        En voor welke bouwjaar het is, voor welke navigatieversie,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
          Mijn twee auto's ook is even snel voorstellen

Zou je niet beter je auto's een apart topic geven ?

Comment

• USB en ipod

Iemand meer ervaring met het gebruik van een ipod via de usb aansluiting in de armsteun ?

Ik zie enkel een hoop letters staan in de idrive ipv de albums of artiesten...
            De connectie werkt blijkbaar wel want hij speelt liedjes af, ik kan ze alleen niet zien op scherm.
            Ik dacht dat een USB aansluiting perfect kon samenwerken met een ipod en dat je hem dan via de idrive kon bedienen...

Heb ik nog een speciale kabel nodig van BMW of moet dit met de originele kabel van de ipod ook lukken ?

Alvast bedankt, Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Lijkt me geen overdreven prijs. Achterbank er uit en gaan.
              Idd niet. Die kerel heeft trouwens een stuk of 7 S klasses staan gelijk de uwe (W126) Zelfs 500 en 560! Maar die laatste ging z'n vader houden dacht ik. Sommige met veel werk, anderen in goeie staat.

Maar de prijs is dan ook naar de staat. Heb nog zitten denken om er één mee te nemen, was origineel zwart, maar door jaren in een halve serre te staan is die nu mat zwart. Motor in orde zetten en dan zo met rond rijden Was een 500 dachtek.

Comment

Allebei van u?

E46 is de knapste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
                  Iemand meer ervaring met het gebruik van een ipod via de usb aansluiting in de armsteun ?

Ik zie enkel een hoop letters staan in de idrive ipv de albums of artiesten...
                  De connectie werkt blijkbaar wel want hij speelt liedjes af, ik kan ze alleen niet zien op scherm.
                  Ik dacht dat een USB aansluiting perfect kon samenwerken met een ipod en dat je hem dan via de idrive kon bedienen...

Heb ik nog een speciale kabel nodig van BMW of moet dit met de originele kabel van de ipod ook lukken ?

Alvast bedankt, Tourer
                  Allemaal directories van 4 karakters, niet ?
                  Wil je duidelijke namen, dan zal je bij BMW de Ipod adapter kabel moeten gaan halen. Kost je een slordige 60 euro.

Comment

Die E46 vind ik wel knap van de 1 serie cabrio ben ik minder fan. Niet slecht zo'n 2 auto's aan u 19 jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                      Die E46 vind ik wel knap van de 1 serie cabrio ben ik minder fan. Niet slecht zo'n 2 auto's aan u 19 jaar.
                      De E46 is dan ook mijn oogappel

Comment

Ook van mijnentwege " Proficiat " met uw twee propellers, hé Biemerke. Van jouw had ik eigenlijk niet anders verwacht hoor...by the way...koester ze maar...!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                          Ook van mijnentwege " Proficiat " met uw twee propellers, hé Biemerke. Van jouw had ik eigenlijk niet anders verwacht hoor...by the way...koester ze maar...!
                          Dat doe ik ook. De E46 is al tien jaar in ons bezit en blijft nog steeds een headturner
                          De 1 cabrio is maar voor een jaartje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                            Allemaal directories van 4 karakters, niet ?
                            Wil je duidelijke namen, dan zal je bij BMW de Ipod adapter kabel moeten gaan halen. Kost je een slordige 60 euro.
                            Idd telkens 4 karakters, zonder enige logica in...

Had al zoiets verwacht dat ik nog iets bij moest kopen...

Bedankt voor de info !

Comment

Dat doe ik ook. De E46 is al tien jaar in ons bezit en blijft nog steeds een headturner
                              De 1 cabrio is maar voor een jaartje
                              dan zou ik de "mijn" vervangen door "onze" ofwel "ouders" aan uw zin toevoegen.
                              wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                dan zou ik de "mijn" vervangen door "onze" ofwel "ouders" aan uw zin toevoegen.
                                Ik sta op allebei de papieren op dusja

Comment

• bmw web tv

de echte bmw freak moet de web tv van bmw 'ns bekijken. t is de moeite waard op
                                  www.bmw.tv

Comment

Ik sta op allebei de papieren op dusja
                                    Eeh Geof stelt die karren is voor!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        Daarnet op de E403 nog achter exact dezelfde gereden (al was 't wel een d).

Ook met van die heerlijke donkere velgen, 'k was met die A5 Sportback en ik zonder veel moeite mee (3.0 TDI)

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Comment

Working...
                                          X