Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mijn twee auto's ook is even snel voorstellenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenJe kan ze toevoegen, maar ik denk niet dat je een alarm kan laten afgaan. Ze staan gewoon aangeduid op de kaart.
En voor welke bouwjaar het is, voor welke navigatieversie,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenMijn twee auto's ook is even snel voorstellen
Zou je niet beter je auto's een apart topic geven ?
Comment
-
USB en ipod
Iemand meer ervaring met het gebruik van een ipod via de usb aansluiting in de armsteun ?
Ik zie enkel een hoop letters staan in de idrive ipv de albums of artiesten...
De connectie werkt blijkbaar wel want hij speelt liedjes af, ik kan ze alleen niet zien op scherm.
Ik dacht dat een USB aansluiting perfect kon samenwerken met een ipod en dat je hem dan via de idrive kon bedienen...
Heb ik nog een speciale kabel nodig van BMW of moet dit met de originele kabel van de ipod ook lukken ?
Alvast bedankt, Tourer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenLijkt me geen overdreven prijs. Achterbank er uit en gaan.
Maar de prijs is dan ook naar de staat. Heb nog zitten denken om er één mee te nemen, was origineel zwart, maar door jaren in een halve serre te staan is die nu mat zwart. Motor in orde zetten en dan zo met rond rijden Was een 500 dachtek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenMijn twee auto's ook is even snel voorstellen
E46 is de knapste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk BerichtenIemand meer ervaring met het gebruik van een ipod via de usb aansluiting in de armsteun ?
Ik zie enkel een hoop letters staan in de idrive ipv de albums of artiesten...
De connectie werkt blijkbaar wel want hij speelt liedjes af, ik kan ze alleen niet zien op scherm.
Ik dacht dat een USB aansluiting perfect kon samenwerken met een ipod en dat je hem dan via de idrive kon bedienen...
Heb ik nog een speciale kabel nodig van BMW of moet dit met de originele kabel van de ipod ook lukken ?
Alvast bedankt, Tourer
Wil je duidelijke namen, dan zal je bij BMW de Ipod adapter kabel moeten gaan halen. Kost je een slordige 60 euro.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenDie E46 vind ik wel knap van de 1 serie cabrio ben ik minder fan. Niet slecht zo'n 2 auto's aan u 19 jaar.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk BerichtenOok van mijnentwege " Proficiat " met uw twee propellers, hé Biemerke. Van jouw had ik eigenlijk niet anders verwacht hoor...by the way...koester ze maar...!
De 1 cabrio is maar voor een jaartje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenAllemaal directories van 4 karakters, niet ?
Wil je duidelijke namen, dan zal je bij BMW de Ipod adapter kabel moeten gaan halen. Kost je een slordige 60 euro.
Had al zoiets verwacht dat ik nog iets bij moest kopen...
Bedankt voor de info !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenDat doe ik ook. De E46 is al tien jaar in ons bezit en blijft nog steeds een headturner
De 1 cabrio is maar voor een jaartje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtendan zou ik de "mijn" vervangen door "onze" ofwel "ouders" aan uw zin toevoegen.
Comment
-
bmw web tv
de echte bmw freak moet de web tv van bmw 'ns bekijken. t is de moeite waard op
www.bmw.tv
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIk sta op allebei de papieren op dusja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Ook met van die heerlijke donkere velgen, 'k was met die A5 Sportback en ik zonder veel moeite mee (3.0 TDI)
Comment
Comment