Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VW.-001 Bekijk Berichten
      Eeh Geof stelt die karren is voor!
      Vis ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
        Vis ?

Comment

• Bij Romein in Dendermonde staat er momenteel een Z4 in Havanna met donkerbruine sierlijsten en beige zetels . Echt stijlvol en toch sportief.

Comment

• Is er een manier om een 320i A te launchen in hoge toeren? Met een manuele gwn koppeling ingedrukt houden en gaan met die banaan, maar is dit ook mogelijk op een of andere manier met een automatische versnellingsbak?

Comment

• Rem in duwen en op de gas gaan staan.

Comment

• erg gezond lijkt mij dat ook niet

Comment

• Damn

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• zot project

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                      Damn

Bij knappe filmpjes heb ik iets gepost waar deze wagen in voorkomt. Denk dat het het laatste is wat ik daar postte, ergens afgelopen week.

Comment

Damn

Voor mij, mijn natte droom op wielen

Comment

• Onbegrijpelijk dat ze dit niet uitbrengen!

Comment

Onbegrijpelijk dat ze dit niet uitbrengen!
                            Dikke second that

Comment

• Verkoopscijfers... Er zal ook geen nieuwe M5 Touring meer kopen omdat deze zo weinig verkocht werd...

Comment

• Mooie kortingen op de '5 tegenwoordig. 520d met Business Line en M-Sportpakket komt op een kleine €40k. Valt mee, of zie ik het verkeerd?

Comment

• iemand idee waar ik deze stukjes kan vinden voor naast de nr plaat voor een Z3 ?

gr remke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                    Mooie kortingen op de '5 tegenwoordig. 520d met Business Line en M-Sportpakket komt op een kleine €40k. Valt mee, of zie ik het verkeerd?
                                    Voor een klein beetje meer heb je een 525d, en dat rijdt toch echt een pak beter hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                                      Voor een klein beetje meer heb je een 525d, en dat rijdt toch echt een pak beter hoor.
                                      Is dan ook een pak duurder in inschrijving, verzekering etc. want da 's een drieliter... Er is geen dikke wagen voor iedereen weggelegd hé

Comment

• True, maar ik heb het niet zo voor viercilinder diesels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                          Verkoopscijfers... Er zal ook geen nieuwe M5 Touring meer kopen omdat deze zo weinig verkocht werd...
                                          Das idd wel waar. Maar waarom doet Audi het dan toch of stappen zij hier ook vanaf?
                                          De M3 Touring zou niet moeten onderdoen voor een RS4 avant, integendeek

Comment

Working...
                                          X