Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
    Das idd wel waar. Maar waarom doet Audi het dan toch of stappen zij hier ook vanaf?
    De M3 Touring zou niet moeten onderdoen voor een RS4 avant, integendeek

Bij Audi is de avant versie van de RS6 altijd veel populairder dan de berline versie, bij BMW is dat niet zo bij de touring hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
      True, maar ik heb het niet zo voor viercilinder diesels
      Alez, begin dan maar te sparen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
        Alez, begin dan maar te sparen .
        We hebben hier al een 525 staan

Ik zou sowieso ipv relatief veel geld uit te geven aan een basis 5 eerder dat geld aan pakweg een 1 besteden met een wat potentere (benzine) motor.

Comment

Ik zou sowieso ipv relatief veel geld uit te geven aan een basis 5 eerder dat geld aan pakweg een 1 besteden met een wat potentere (benzine) motor.
          Jij of je ouders?

Ik rij ook liever met een benzine, uiteraard. Ik ben samen met mijn schoonpa een kijkje gaan nemen en die doet te veel km's voor een benzine en trekt heel regelmatig ook een remorque. Dat zijn al twee argumenten die een benzine overwegen tegenwerken.

Hij gaat die auto niet kopen hé, 't was meer om te kijken 'hoeveel zoiets nog kost' .

Comment

• Mijn ouders ja, als student zou ik zo'n bedrag (met zo'n waardeverlies) nooit willen uitgeven aan een auto.

Comment

Mijn ouders ja, als student zou ik zo'n bedrag (met zo'n waardeverlies) nooit willen uitgeven aan een auto.
              Ik neem 't zelfde standpunt in. Mijn ouders zijn n00bs op vlak van auto's, ze hebben er ook totaal geen interesse voor. Jij hebt geluk met die 525, ik moet het stellen met een Zafira

Comment

• Ik heb interesse in een E34 520i op LPG. Niet duur.

hij is van 1990, De motor werd vervangen door een jonger model (van '93) met vanos techniek dwz automatische klepstelling ( M50TU ). (dat laatste staat in de advertentie)

En hij heeft 381 000 km maar weet niet hoeveel km de nieuwe motor er inzit. Ik twijfel dus redelijk hard. Voor de rest vriendelijke verkoper enzo..

Ik doe automechanica, dus als er iets aan is kan ik het zelf maken op school. Enkel ken ik er nog niet genoeg van om op de moment als ik zou gaan kijken te kunnen zien of hij ok is of niet.

Iemand mening en/of tips?

Comment

• Dit is hem:

Comment

• hoeveel euros ?

Comment

Je mag niet enkel rekening houden met de aankoop van de wagen, maar ook met de dagelijkse, maandelijkse, jaarlijkse... kosten.
                      --> Een 525d zal meer verbruiken --> meer geld kwijt aan de pomp
                      --> Een 525d kost meer in taks, verzekering

voor de rest zullen er wel niet veel verschillen zijn zkr

Comment

• 1000

Valt waarschijnlijk nog wel wat af te doen door de kilometers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                          Vandaag bij mijn maat die in velgen/banden doet:

Dikke velg

De "spinnekoppen" had hij ook liggen, maar die begin je veel te zien... Zijn wel allemaal replica's
                          Die spinnekoppen had hij met diep hart en standaard hart, zoals ze OEM ook zijn, wel vet.

ik heb deze gehad op men 7
                          zijn super mooi velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
                            ik heb deze gehad op men 7
                            zijn super mooi velgen
                            Foto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                              1000

Valt waarschijnlijk nog wel wat af te doen door de kilometers

Toch wel veel kilometers en binnenin in hij ook niet zo fraai.

Als je hem koopt voor te raggen cava; maar als je hem koopt voor bvb dagelijks vervoer zou ik hem laten staan.

Comment

• gr remke

Comment

• Pff...

Vandaag 950km gereden...entertainment systeem volledig geblokkeerd, geen radio, geen cd, geen navigatie, nada.

En als ik de sleutel er uit trek begint er klassieke muziek te spelen

Goeie timing, morgen die kar binnendoen, 't is nodig...dat ie maar snel terug tiptop staat, ik kan dat werkpaard niet meer missen! (buiten dat ie stinkt en niet klint, natuurlijk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Pff...

Vandaag 950km gereden...entertainment systeem volledig geblokkeerd, geen radio, geen cd, geen navigatie, nada.

En als ik de sleutel er uit trek begint er klassieke muziek te spelen

Goeie timing, morgen die kar binnendoen, 't is nodig...dat ie maar snel terug tiptop staat, ik kan dat werkpaard niet meer missen! (buiten dat ie stinkt en niet klint, natuurlijk)
                                    Lol... herkenbaarheid. Dat uitvallen van entertainement/gps/radio gebeurt hier ook wel eens. Dit lost zich dan meestal miraculeus zelf op nadat kar een half uurtje stil staat. Een jaar geleden zei de dealer er niet veel aan te kunnen doen. Benieuwd wat ze bij u deze keer zeggen.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Doet onze RR ook heeeel af en toe. Gewoon ff de zekering van entertainment systeem uittrekken en terug insteken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                        Doet onze RR ook heeeel af en toe. Gewoon ff de zekering van entertainment systeem uittrekken en terug insteken.
                                        Thanks for the RRD top tip of the day.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                          Thanks for the RRD top tip of the day.
                                          Wel niet tijdens het rijden ofzo doen he . Systeem wel ff uitzetten.

Comment

Working...
                                          X