Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nota aan mezelf

Leren waar zekeringen zich bevinden

Comment

• Je kan de idrive resetten, maar hoe werkt dat ook alweer?

Ik weet dat je een paar knopkes tegelijk moet indrukken...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• fxck ik moet morgenochtend om 7:30u in de garage zijn

Maf ze

Comment

• 1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Mottig! Ben echt geen liefhebber van zwarte velgen, behalve op sommige witte auto's, maar dan nog. Don't get the hype...
            1984 BMW M635CSi F u n
            1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
              Mottig! Ben echt geen liefhebber van zwarte velgen, behalve op sommige witte auto's, maar dan nog. Don't get the hype...
              Ik ben enorme fan van zwarte velgen ... ik heb het dan ook op mijn beide auto's

1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Zwarte/antraciete velgen zijn cool

Comment

• Ieder zijn goesting natuurlijk :p

Maar op jouw auto komt het nog mooi uit omdat het ten eerste spaakjes zijn, en dat alu biesjes samen met de bmw logootjes maken het af.

Maar van die volzwarte velgen zoals je ze tegenwoordig veel ziet op moderne auto's vind ik echt spuuglelijk.
                  1984 BMW M635CSi F u n
                  1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Er bestaat een alt control delete funktie voor mensen die een systeem hebben dat uitvalt om uw car puter te resetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                      Ik ben enorme fan van zwarte velgen ... ik heb het dan ook op mijn beide auto's

Zaligheid !

Bovenstaande X5 vind ik wel vet !!

Comment

Sportpakket >>>> M-pakket op een X5!!

Of is dit nu het aerodynamica pack?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VW.-001 Bekijk Berichten

heuuu

ik vind dit best nog retevet eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Pff...

Vandaag 950km gereden...entertainment systeem volledig geblokkeerd, geen radio, geen cd, geen navigatie, nada.

En als ik de sleutel er uit trek begint er klassieke muziek te spelen

Goeie timing, morgen die kar binnendoen, 't is nodig...dat ie maar snel terug tiptop staat, ik kan dat werkpaard niet meer missen! (buiten dat ie stinkt en niet klint, natuurlijk)
                            ie wil je gewoon wat cultuur bijbrengen. Voor wat hoort wat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Sportpakket >>>> M-pakket op een X5!!

Of is dit nu het aerodynamica pack?
                              is idd het aeropack .. ik vind dat vet!
                              1994 Mercedes SL320
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

is idd het aeropack .. ik vind dat vet!
                                Is inderdaad zeer mooi op een X5, alleen nogal prijzig...

Comment

• OK, een X3 2.0d suckt hàrd

Comment

• verleden weekend gereden met een X5 3.0d met M-pack (of hoe heet dat pack. m-pack sportpack auropack) alles was in koetswerkkleur carbonblack en ook de wielbogen (welke anders plastiek zijn volgens de eigenaar) interieur was havanaleder met sportzetels en automaat.
                                    beestig bakje moet ik toegeven. die 3liter klinkt heel knap (mede door de 4.8 uitlaat) en hij trekt serieus hard door.
                                    eerste maal dat ik in een X5 zit en het is voor herhaling vatbaar.
                                    wimoptiek.be op

Comment

• weer ca. 700 EUR lichter bij de stealer

Ik heb de technische uitleg niet helemaal begrepen, maar het zou gaan om de bovenkant van "iets" wat kapot was.
                                      Tot zover mijn deskundige versie v/d feiten
                                      Ik vermoed een of ander rubber ofzo?

I know, ik zou het beter terplekke nog eens deftig vragen, maar ik was vrij pissed omdat ze een ander euvel niet verholpen hadden, dus nogal vlotjes weggestove. De ventilatie blaast nogal hard, ook al staat het geheel in de laagste stand. En dat wordt dus harder naarmate de snelheid klimt, dus tegen 240 zit je in een halve cabrio.
                                      Tenzij je de ventilatie afzet, maar dan gaan je ruiten weer beslaan.

In ieder geval eens gepraat om eventueel naar iets anders over te schakelen want ik ben dat gerij naar de garage nogal beu aan het worden. Alleen jammer dat de alternatieven nogal beperkt zijn als je wat dieselpeekaas wil, en niet in een S of een 7 wil rijden.

Comment

weer ca. 700 EUR lichter bij de stealer

Ik heb de technische uitleg niet helemaal begrepen, maar het zou gaan om de bovenkant van "iets" wat kapot was.
                                        ik denk soms dat ik erg ben op dat vlak
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

weer ca. 700 EUR lichter bij de stealer

Tot zover mijn deskundige versie v/d feiten
                                          Ik vermoed een of ander rubber ofzo?

I know, ik zou het beter terplekke nog eens deftig vragen, maar ik was vrij pissed omdat ze een ander euvel niet verholpen hadden, dus nogal vlotjes weggestove. De ventilatie blaast nogal hard, ook al staat het geheel in de laagste stand. En dat wordt dus harder naarmate de snelheid klimt, dus tegen 240 zit je in een halve cabrio.
                                          Tenzij je de ventilatie afzet, maar dan gaan je ruiten weer beslaan.

In ieder geval eens gepraat om eventueel naar iets anders over te schakelen want ik ben dat gerij naar de garage nogal beu aan het worden. Alleen jammer dat de alternatieven nogal beperkt zijn als je wat dieselpeekaas wil, en niet in een S of een 7 wil rijden.
                                          Hoeveel km heeft dat spel nu?

Comment

Working...
                                          X