Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag 950km gereden...entertainment systeem volledig geblokkeerd, geen radio, geen cd, geen navigatie, nada.
En als ik de sleutel er uit trek begint er klassieke muziek te spelen
Goeie timing, morgen die kar binnendoen, 't is nodig...dat ie maar snel terug tiptop staat, ik kan dat werkpaard niet meer missen! (buiten dat ie stinkt en niet klint, natuurlijk)
ie wil je gewoon wat cultuur bijbrengen. Voor wat hoort wat.
verleden weekend gereden met een X5 3.0d met M-pack (of hoe heet dat pack. m-pack sportpack auropack) alles was in koetswerkkleur carbonblack en ook de wielbogen (welke anders plastiek zijn volgens de eigenaar) interieur was havanaleder met sportzetels en automaat.
beestig bakje moet ik toegeven. die 3liter klinkt heel knap (mede door de 4.8 uitlaat) en hij trekt serieus hard door.
eerste maal dat ik in een X5 zit en het is voor herhaling vatbaar.
Ik heb de technische uitleg niet helemaal begrepen, maar het zou gaan om de bovenkant van "iets" wat kapot was.
Tot zover mijn deskundige versie v/d feiten
Ik vermoed een of ander rubber ofzo?
I know, ik zou het beter terplekke nog eens deftig vragen, maar ik was vrij pissed omdat ze een ander euvel niet verholpen hadden, dus nogal vlotjes weggestove. De ventilatie blaast nogal hard, ook al staat het geheel in de laagste stand. En dat wordt dus harder naarmate de snelheid klimt, dus tegen 240 zit je in een halve cabrio.
Tenzij je de ventilatie afzet, maar dan gaan je ruiten weer beslaan.
In ieder geval eens gepraat om eventueel naar iets anders over te schakelen want ik ben dat gerij naar de garage nogal beu aan het worden. Alleen jammer dat de alternatieven nogal beperkt zijn als je wat dieselpeekaas wil, en niet in een S of een 7 wil rijden.
Ik heb de technische uitleg niet helemaal begrepen, maar het zou gaan om de bovenkant van "iets" wat kapot was.
Tot zover mijn deskundige versie v/d feiten
Ik vermoed een of ander rubber ofzo?
I know, ik zou het beter terplekke nog eens deftig vragen, maar ik was vrij pissed omdat ze een ander euvel niet verholpen hadden, dus nogal vlotjes weggestove. De ventilatie blaast nogal hard, ook al staat het geheel in de laagste stand. En dat wordt dus harder naarmate de snelheid klimt, dus tegen 240 zit je in een halve cabrio.
Tenzij je de ventilatie afzet, maar dan gaan je ruiten weer beslaan.
In ieder geval eens gepraat om eventueel naar iets anders over te schakelen want ik ben dat gerij naar de garage nogal beu aan het worden. Alleen jammer dat de alternatieven nogal beperkt zijn als je wat dieselpeekaas wil, en niet in een S of een 7 wil rijden.
Comment