Zijn hier mensen met een BMW Top Cover-verzekering bij Actel? Meningen hierover?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenZeer knappe velgen
Check nummerplaat, toch al oudere persoon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenZijn hier mensen met een BMW Top Cover-verzekering bij Actel? Meningen hierover?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenZijn hier mensen met een BMW Top Cover-verzekering bij Actel? Meningen hierover?
Comment
-
ik kon met de benz ook zo'n verzekering nemen, goedkoop...heb de offerte aan mijn vaste makelaar gegeven en die heeft dezelfde voorwaardenb gegeven
...en wat belangrijker is, als je van merk wisselt, heb je nog steeds die voorwaarden achteraf
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenWat is die site nu weer waar je velgen kan bestellen in Duitsland?
Als de velgen die je wilt er niet opstaan kan je best een mailtje sturen met de vraag wat de beste prijs is voor dat type velg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichtenwww.salesafter.de
Als de velgen die je wilt er niet opstaan kan je best een mailtje sturen met de vraag wat de beste prijs is voor dat type velg.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenIs dat zo'n dubai geval?
http://cgi.ebay.de/BMW-M6-EZ-01-08-N...item3a5432db92
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk BerichtenIn mijn 545 zit nasca leder en moet zeggen dat het zelfs na 4j zn 155.000 km nog steeds
als nieuw uitziet. het blinkt niet en blijft mooi zijn kleur behouden.
ik versta alleen niet het verschil tussen Dakota/Nasca/Nappa volleder.. ik zit al de hele dag te zoeken wat er zo 'volleder' aan is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk dénk deurpanelen/handgrepen en onderkant dashboard.
Comment
-
Comment