Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zijn hier mensen met een BMW Top Cover-verzekering bij Actel? Meningen hierover?
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Comment

• Zeer knappe velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
          Zeer knappe velgen

Idd.

Check nummerplaat, toch al oudere persoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            Zijn hier mensen met een BMW Top Cover-verzekering bij Actel? Meningen hierover?
            Ja,heb deze al 3 jaar,2jaar bij mijn e90 en nu 1 jaar bij mijn e81. Zeer uitgebreid en laag van prijs vind ikzelf.Alles zonder franchise.Heb al ruit vervangen zowel bij e90 als bij e81 en zonder problemen vervangen,zat maar een paar maanden tussen.Doen zou ik zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
              Zijn hier mensen met een BMW Top Cover-verzekering bij Actel? Meningen hierover?
              Echt goede verzekering, goedkoper dan de rest en je hebt geen franchise.

Comment

• ik kon met de benz ook zo'n verzekering nemen, goedkoop...heb de offerte aan mijn vaste makelaar gegeven en die heeft dezelfde voorwaardenb gegeven

...en wat belangrijker is, als je van merk wisselt, heb je nog steeds die voorwaarden achteraf

Comment

• Wat is die site nu weer waar je velgen kan bestellen in Duitsland?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Wat is die site nu weer waar je velgen kan bestellen in Duitsland?

Als de velgen die je wilt er niet opstaan kan je best een mailtje sturen met de vraag wat de beste prijs is voor dat type velg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                      www.salesafter.de

Als de velgen die je wilt er niet opstaan kan je best een mailtje sturen met de vraag wat de beste prijs is voor dat type velg.
                      Merci flupn!

Comment

• graag wat inzicht gewenst betreffende BMW leder.. Dakota leder is voldoende of toch opteren voor het duurdere Nappa (vol)leder? Ik zie wel haast geen verschil tussen de stoelen.. gTa?

Thx

edit: blijkbaar is er ook nog Merino en Nasca?

moeilijk
                        Last edited by ; 07/11/2009, 17:01.

Comment

• In mijn 545 zit nasca leder en moet zeggen dat het zelfs na 4j zn 155.000 km nog steeds
                          als nieuw uitziet. het blinkt niet en blijft mooi zijn kleur behouden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                            De kans is groot. Wel 'Selbstabholung'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
                              In mijn 545 zit nasca leder en moet zeggen dat het zelfs na 4j zn 155.000 km nog steeds
                              als nieuw uitziet. het blinkt niet en blijft mooi zijn kleur behouden.
                              merci ben wel overtuigd van de kwaliteit hoor

ik versta alleen niet het verschil tussen Dakota/Nasca/Nappa volleder.. ik zit al de hele dag te zoeken wat er zo 'volleder' aan is

Comment

• Ik dénk deurpanelen/handgrepen en onderkant dashboard.

Comment

Ik dénk deurpanelen/handgrepen en onderkant dashboard.
                                  onderkant dashboard niet.. 'k vind het Dakota leder eigenlijk mooier omdat het er 'dikker' uitziet.. hmm

Comment

• Middentunnel?

Comment

Middentunnel?
                                      nope

Comment

• Als Gta dit leest nappe/dakota krijg je 3 bladzijden zeer goede uitleg

Comment

Working...
                                        X