Oorspronkelijk geplaatst door TomT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwaar kan je goedkoop aan BMW interieurlijsten geraken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenDie nieuwe Z4 is echt een kunstwerk. De mooiste bmw van de laatste 2 jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenVelgen vind ik ook niet mooi, maar het geheel bevalt me wel. Kleur is prachting imo. Antenne moet je idd ook hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtendito maar het blijft een coiffeur bak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenToch veel minder coiffeurbak dan een 3 cabrio bv vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenzou kunnen maar ik heb geen 3 cabrio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenVelgen: nope
Oranje pinkers: nope
Zwarte nieren: nope
Kleur: mja, wordt twijfelgeval...
smaak en kleuren...Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJaloers op de antenne! Kleur, velgen en de rest mag 'ie houden.
En licht ook wss.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
veel kans op een injectortje (of 2)
zoek maar eens op onder bmw 330d/530d düsen + probleme
2. evtl. Fehlermeldung im Fehlerspeicher
3. Unrunder Motorlauf im Leerlauf
4. lange Startzeit beim anlassen
5. schlechte Leistung im unteren Drehzahlbereich ( ruckeln des Motors )
Is het zowel koud als warm?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenveel kans op een injectortje (of 2)
zoek maar eens op onder bmw 330d/530d düsen + probleme
2. evtl. Fehlermeldung im Fehlerspeicher
3. Unrunder Motorlauf im Leerlauf
4. lange Startzeit beim anlassen
5. schlechte Leistung im unteren Drehzahlbereich ( ruckeln des Motors )
Is het zowel koud als warm?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenLaat de injectoren eens uitlezen zou ik zeggen.
Comment
Comment