Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja ik wou eerst lemon vanbinnen zoals die van Maxime...
Maar dan was ik is aan het rondkijken en kwam uit bij jullie combinatie en ja love at first sight
Ja ik wou eerst lemon vanbinnen zoals die van Maxime...
Maar dan was ik is aan het rondkijken en kwam uit bij jullie combinatie en ja love at first sight
Weet er iemand hoe het zit met die geplande BMW garage in Wijnegem? Het is daar precies stil rond geworden.
Laatste wat ik gehoord heb was dat de bouwaanvraag aanvaard was en dat ze op het terrein al palen hebben gezet om aan te duiden waar het gebouw komt. Er hangt ook een affiche van de visualisatie bij de carrosserie-afdeling van Deurne. Ben eens benieuwd...
Moptic heeft mij ooit eens gezegd dat een M42B18 echt niet geschikt is om op gas te leggen...
bummer...
Zal er eens voor horen bij M-optic wat daar de reden achter is. Ik ben iig vroeger wel al een 2-tal E30 318is'jes tegengekomen op gas, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze daarom ook 'goed' draaien. Is dat blok in de E36 318is exact hetzelfde?
Ook die kom je af en toe tegen op LPG, dus het is iig niet onmogelijk. Ga er eens achter zoeken hoe het met de duurzaamheid zit dan...
Comment