Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is een M42B18 (E36) een goed blok om op gas te leggen, of is dat af te raden?
    En M40B18/M43B18?
    M50B20 lijkt me zich wel al te hebben bewezen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten

FAK! Hoe zalig is dit dan!
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Zalig! Die velgen op die CS!

Superknap!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

• let vooral op de staat van die interieurs
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
            let vooral op de staat van die interieurs
            Een echte liefhebber

Comment

• De velgen op de CS zijn te groot imo.

Comment

• Beetje vuil voor de moment maar nog steeds...

Comment

• e92
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• wat een schoonheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                      Beetje vuil voor de moment maar nog steeds...

Heb jullie interieur/exterieur combo als inspiratie voor mijn eend gebruikt
                      Echt een zeer knappe E92 coupe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                        Heb jullie interieur/exterieur combo als inspiratie voor mijn eend gebruikt
                        Echt een zeer knappe E92 coupe
                        Haha serieus.

Comment

Haha serieus.
                          Ja ik wou eerst lemon vanbinnen zoals die van Maxime...
                          Maar dan was ik is aan het rondkijken en kwam uit bij jullie combinatie en ja love at first sight

Comment

• Weet er iemand hoe het zit met die geplande BMW garage in Wijnegem? Het is daar precies stil rond geworden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
                              Weet er iemand hoe het zit met die geplande BMW garage in Wijnegem? Het is daar precies stil rond geworden.
                              ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                Ja ik wou eerst lemon vanbinnen zoals die van Maxime...
                                Maar dan was ik is aan het rondkijken en kwam uit bij jullie combinatie en ja love at first sight
                                Nochtans is die van u met terra vanbinnen.

Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
                                Weet er iemand hoe het zit met die geplande BMW garage in Wijnegem? Het is daar precies stil rond geworden.
                                Laatste wat ik gehoord heb was dat de bouwaanvraag aanvaard was en dat ze op het terrein al palen hebben gezet om aan te duiden waar het gebouw komt. Er hangt ook een affiche van de visualisatie bij de carrosserie-afdeling van Deurne. Ben eens benieuwd...

Comment

Nochtans is die van u met terra vanbinnen.
                                  En die van jullie Sattelbraun zkr?
                                  Ik bedoel gewoon de combo donker blauw met het bruine vanbinnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                    Is een M42B18 (E36) een goed blok om op gas te leggen, of is dat af te raden?
                                    En M40B18/M43B18?
                                    Alles is goed om op gas te leggen.

M40B16 heeft ééne op E30 forum, zit al over de 400 000km. En die start zelfs niet op benzine... Rijd enkel op gas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                      Is een M42B18 (E36) een goed blok om op gas te leggen, of is dat af te raden?
                                      En M40B18/M43B18?

Moptic heeft mij ooit eens gezegd dat een M42B18 echt niet geschikt is om op gas te leggen...

Comment

• Is dit een redelijke prijs?

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                                        BMW E61 525d LCI '09
                                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                                        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                          Alles is goed om op gas te leggen.

M40B16 heeft ééne op E30 forum, zit al over de 400 000km. En die start zelfs niet op benzine... Rijd enkel op gas.
                                          Leuk om te horen!

Maar een B16... gaat dat nog enigszins vooruit, zeker op gas? Jij kan me daar normaal wel antwoord op geven?

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                          Moptic heeft mij ooit eens gezegd dat een M42B18 echt niet geschikt is om op gas te leggen...
                                          bummer...

Zal er eens voor horen bij M-optic wat daar de reden achter is. Ik ben iig vroeger wel al een 2-tal E30 318is'jes tegengekomen op gas, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze daarom ook 'goed' draaien. Is dat blok in de E36 318is exact hetzelfde?
                                          Ook die kom je af en toe tegen op LPG, dus het is iig niet onmogelijk. Ga er eens achter zoeken hoe het met de duurzaamheid zit dan...

Comment

Working...
                                          X