Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar een B16... gaat dat nog enigszins vooruit, zeker op gas? Jij kan me daar normaal wel antwoord op geven?
Als je met zo relais werkt (LPG met injectie, nog geen LPI) dan zal dat wel te doen zijn. Maar met zo'n vergasser heb je gewoon een tam kot waar je gewoon altijd planché met moet geven... Op het eind van de rit heb je dan een verbruik van 15l En dat was dan soms nog hoger...
Dus zou het niet aanraden met vergasser. Maar als je een E36 318i hebt op gas met deftige installatie zal dat wel goed gaan. Volgens mij stukken beter dan die lupo en nog goedkoper
Goede vriend van mij ging normaal een nieuwe 5 kopen , maar vorige week heeft hem een testrit gedaan met een X6 sd en was behoorlijk onder de indruk van het weggedrag van deze auto , en hij heeft zich zo 1 besteld met de nodige toeters en bellen
Zijn huidige wagen is een E60 520d bwj 2006 zilver exterieur /M-pakket / leder / nieuwstaat .
km stand ongeveer 50.000;
Hoeveel zou zijn auto nog waard zijn want ik ken iemand die zeer grote interesse heeft
Jep, als ge mij niet bedankt hebt omdat ik u overliet, dan was ik dat
Ksnap de zin niet goed. Ik zag een zwarte e36 met zwarte velgen en een mooi geluid
en kstak mijn hand nog even op, merci trouwens, want twas al de zoveelste keer dak in de regen fietste die dag/week.
Ksnap de zin niet goed. Ik zag een zwarte e36 met zwarte velgen en een mooi geluid
en kstak mijn hand nog even op, merci trouwens, want twas al de zoveelste keer dak in de regen fietste die dag/week.
Ah dan heb ik dat niet gezien, sorry Twas dan ook al donker en regen dus dan ziet ge ver niets.
Een mooi geluidje heeft hij inderdaad wel
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment