Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik wil dit voor Sinterklaas...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Rijdt dat echt? Zou wel vet zijn, daarmee cruisen op de lippenslaan

Met een roze polo, éh Alexanderr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
        denk dat er goedkopere te vinden zijn.

Btw; daarjuist in de regen op de grote baan in lokeren geen fietser overgelaten? Zoja, dat was ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
          Leuk om te horen!

Maar een B16... gaat dat nog enigszins vooruit, zeker op gas? Jij kan me daar normaal wel antwoord op geven?
          Als je met zo relais werkt (LPG met injectie, nog geen LPI) dan zal dat wel te doen zijn. Maar met zo'n vergasser heb je gewoon een tam kot waar je gewoon altijd planché met moet geven... Op het eind van de rit heb je dan een verbruik van 15l En dat was dan soms nog hoger...

Dus zou het niet aanraden met vergasser. Maar als je een E36 318i hebt op gas met deftige installatie zal dat wel goed gaan. Volgens mij stukken beter dan die lupo en nog goedkoper

Ik wil ooit een Prius op gas!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
            denk dat er goedkopere te vinden zijn.

Btw; daarjuist in de regen op de grote baan in lokeren geen fietser overgelaten? Zoja, dat was ik

Jep, als ge mij niet bedankt hebt omdat ik u overliet, dan was ik dat
            BMW E61 525d LCI '09
            Suzuki Bandit 1250NA /07
            Fiesta Red Edition '16

Comment

• Goede vriend van mij ging normaal een nieuwe 5 kopen , maar vorige week heeft hem een testrit gedaan met een X6 sd en was behoorlijk onder de indruk van het weggedrag van deze auto , en hij heeft zich zo 1 besteld met de nodige toeters en bellen

Zijn huidige wagen is een E60 520d bwj 2006 zilver exterieur /M-pakket / leder / nieuwstaat .
              km stand ongeveer 50.000;
              Hoeveel zou zijn auto nog waard zijn want ik ken iemand die zeer grote interesse heeft

Comment

• €25.000 lijkt mij een correcte prijs.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  €25.000 lijkt mij een correcte prijs.
                  Toch nog zoveel ?
                  Hij hoopte op 24-25.000€ maar ikzelf vond dat een beetje veel omdat hij bij BMW zelf maar 20.000€ meer krijgt

Comment

• Privaat niet meer dan 23.OOO euro, in dat geval. Bmw of dealers of handelaars doen er door de band 1O% bij voor snelle verkoop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                      Jep, als ge mij niet bedankt hebt omdat ik u overliet, dan was ik dat
                      Ksnap de zin niet goed. Ik zag een zwarte e36 met zwarte velgen en een mooi geluid
                      en kstak mijn hand nog even op, merci trouwens, want twas al de zoveelste keer dak in de regen fietste die dag/week.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                            Privaat niet meer dan 23.OOO euro, in dat geval. Bmw of dealers of handelaars doen er door de band 1O% bij voor snelle verkoop.
                            Morgen nog eens gaan onderhandelen met mijne maat ...
                            Thx pmmeke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                              Ksnap de zin niet goed. Ik zag een zwarte e36 met zwarte velgen en een mooi geluid
                              en kstak mijn hand nog even op, merci trouwens, want twas al de zoveelste keer dak in de regen fietste die dag/week.
                              Ah dan heb ik dat niet gezien, sorry Twas dan ook al donker en regen dus dan ziet ge ver niets.

Een mooi geluidje heeft hij inderdaad wel
                              BMW E61 525d LCI '09
                              Suzuki Bandit 1250NA /07
                              Fiesta Red Edition '16

Comment

• Bij een E46 facelift, zijn de voorste pinkers makkelijk om te schakelen naar witte exemplaren of is die koplamp in één stuk?
                                BMW E61 525d LCI '09
                                Suzuki Bandit 1250NA /07
                                Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                  Dat is nu eens knap aftermarket!

M3 of 335i?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten

M3 of 335i?
                                    335i (spiegeltjes, wielkassen)
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                      I disagree.

Vooreerst heeft men hard overdreven met die "CSL-eendenpoep", hoort discreet te zijn, dit is er gewoon los over. "KIJK, IK HEB EEN CSL-KONT!"

Het kofferdeksel sluit niet mooi aan, trouwens. Rommelige indruk.

En dan die uitlaten. Vooreerst veel te groot, en de dempers zijn veel te goed zichtbaar.

Vind 't echt mottig, echt niet mooi gedaan.

Comment

• Ja, de uitlaten deden mij denken aan die van mijn 1/18 Tamiya Honda S2000

Slecht dus
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• gecrashte 6 serie van voetballer Kazim Kazim (FC Fenerbahce)

Comment

Working...
                                          X