Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenhttp://video.milliyet.com.tr/KAzim%2...977.htm?auto=1
gecrashte 6 serie van voetballer Kazim Kazim (FC Fenerbahce)Zwart met grote zwarte velgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenI disagree.
Vooreerst heeft men hard overdreven met die "CSL-eendenpoep", hoort discreet te zijn, dit is er gewoon los over. "KIJK, IK HEB EEN CSL-KONT!"
Het kofferdeksel sluit niet mooi aan, trouwens. Rommelige indruk.
En dan die uitlaten. Vooreerst veel te groot, en de dempers zijn veel te goed zichtbaar.
Vind 't echt mottig, echt niet mooi gedaan.en CSL trunk is belachelijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk vind het ook op geen ruk trekken.. die uitlaat wtfen CSL trunk is belachelijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesZo zou ik hem anders ook doen.
Deze vind ik echt fantastisch!
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...ar&tabNumber=2
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk vind het ook op geen ruk trekken.. die uitlaat wtfen CSL bootlit is belachelijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daann Bekijk Berichtenziet maar dat pmmeke het niet leest
al zou ik nooit zelf doen op een Coupé.. maar gewoon omdat ik het niet 'mooier' vind dan OEM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesZo zou ik hem anders ook doen.
Deze vind ik echt fantastisch!
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...ar&tabNumber=2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenfoorbak zo...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenHeeft er al eens iemand een X6 35i getest ?
Had de Twe Swede geen testrit gedaan met een X6 ?? En aangezien die toch maar enkel met benzine rijdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenHad de Twe Swede geen testrit gedaan met een X6 ?? En aangezien die toch maar enkel met benzine rijdt
En hij heeft gelijk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenHad de Twe Swede geen testrit gedaan met een X6 ?? En aangezien die toch maar enkel met benzine rijdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenVraag eens aan LL, die zijn moeder rijdt met zo een rond als ik me niet vergis.Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenHad de Twe Swede geen testrit gedaan met een X6 ?? En aangezien die toch maar enkel met benzine rijdt
Oke thx , misschien zien ze mijn vraag hier ook eens , is voor mijne maat , hij twijfelt tussen een X6 sd en een 35i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenOke thx , misschien zien ze mijn vraag hier ook eens , is voor mijne maat , hij twijfelt tussen een X6 sd en een 35i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
Kerel is ook redelijk arrogant.
Comment
Comment