Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Ik zou voor de sd gaan. Deze zal qua prestaties quasi niks moeten onderdoen voor een 35i, maar de 35i zal zuipen tegen de sterren op om die grote auto vooruit te krijgen.
    Zelf zou ik ook voor de sd gaan denk ik ( door het hoge verbruik van de 35i ) maar mijne maat doet echt zeer weinig km met zijn auto en daarvoor gaat hij waarschijnlijk voor de benzine gaan

En hij boert niet slecht de laatste tijd dus hij kan er wel tegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      Ik ben daar vorig jaar gaan kijken naar een E39 berline was ook deze kleur. Wagen was op foto prachtig maar toen ik daar kwam vol met blutsen,spiegels hadden andere kleur,...., ZO ROT als wat.

Kerel is ook redelijk arrogant.
      Hij heeft inderdaad vele 520d's staan met allemaal dezelfde velgen bijna. En ze zien er op foto wel goed uit.
      Merci voor de info
      BMW E61 525d LCI '09
      Suzuki Bandit 1250NA /07
      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
        Zelf zou ik ook voor de sd gaan denk ik ( door het hoge verbruik van de 35i ) maar mijne maat doet echt zeer weinig km met zijn auto en daarvoor gaat hij waarschijnlijk voor de benzine gaan

En hij boert niet slecht de laatste tijd dus hij kan er wel tegen
        Voor korte afstanden verbruikt zo'n grote diesel bijna evenveel als een benzine.
        Ik zit voor korte ritten ( tot 25 km) met onze 3.0 tdi aan een gemiddelde van 12 liter diesel...

Lange ritten zijn dan 9, autostrade 8, pas vanaf dat de motor echt warm is merk je het verschil met een benzine.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
          Voor korte afstanden verbruikt zo'n grote diesel bijna evenveel als een benzine.
          Ik zit voor korte ritten ( tot 25 km) met onze 3.0 tdi aan een gemiddelde van 12 liter diesel...

Lange ritten zijn dan 9, autostrade 8, pas vanaf dat de motor echt warm is merk je het verschil met een benzine.
          Korte dieselriiten verbrukt de mijne zelfs nog wat meer dan 12L

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
            Korte dieselriiten verbrukt de mijne zelfs nog wat meer dan 12L
            Bij wat doorrijden in het stad, bebouwde kom zit je daar idd ook rap aan

Comment

• De Car Configurator op bmw.be steekt in een nieuw jasje, nice work

Enkel de nieuwe 5 kan je nog niet samenstellen...
              Dat wordt wachten tot maart 2010 waarschijnlijk...

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Is dat de 3.0 met 258pk? Klinkt exact hetzelfde als de Z4.

Comment

• Ik sta enorm zot van zo een BMW X1 2.3d.

Indien ik er één zou kopen raad ik mezelf toch aan te wachten op het M-pack.

Over kleuren moet ik niet uitwijden want jullie kennen mijn favoriet dan wel ..

Comment

• Ik ben zondag m'n eerste tegengekomen op de baan, ik vind het een gigantisch misbaksel!

Comment

• Wat is de motorcode van de V8 die in een E34 530i/540i ligt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          Wat is de motorcode van de V8 die in een E34 530i/540i ligt?
                          Volgens wikipedia:

E34 M60 Nikasil/Alusil Engine Codes M60B30 (530):
                          • 1 725 970 - Nikasil
                          • 1 741 212 - Nikasil
                          • 1 745 871 - Alusil
                          M60B40 (540):
                          • 1 725 963 - Nikasil
                          • 1 742 998 - Nikasil
                          • 1 745 872 - Alusil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Gaat nog hard voor zo een jeepje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Volgens wikipedia:

E34 M60 Nikasil/Alusil Engine Codes M60B30 (530):
                              • 1 725 970 - Nikasil
                              • 1 741 212 - Nikasil
                              • 1 745 871 - Alusil

M60B40 (540):
                              • 1 725 963 - Nikasil
                              • 1 742 998 - Nikasil
                              • 1 745 872 - Alusil
                              Jep had het al gevonden, thx tommeke!

Comment

• Ik heb een vraagje voor de kenners hier.

Hier buiten staat een 535d facelift ( of zo lijkt het toch ). En die lijkt me een dikkere (in de diepte dan ) versnellingspook te hebbe dan de automaat waar ik af en toe mee rijd (520d E60 FL). Qua uitzicht ongeveer hetzelfde.
                                Ook bevindt er zich voor die pook een knopje 'sport'.

Is di een ander type automaat?

Comment

• is de optionele sportautomaat, schakelt 50% sneller dan de gewone automaat dacht ik en je hebt flippers achter het stuur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                    Ik heb een vraagje voor de kenners hier.

Hier buiten staat een 535d facelift ( of zo lijkt het toch ). En die lijkt me een dikkere (in de diepte dan ) versnellingspook te hebbe dan de automaat waar ik af en toe mee rijd (520d E60 FL). Qua uitzicht ongeveer hetzelfde.
                                    Ook bevindt er zich voor die pook een knopje 'sport'.

Is di een ander type automaat?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    is de optionele sportautomaat, schakelt 50% sneller dan de gewone automaat dacht ik en je hebt flippers achter het stuur
                                    Zoveel sneller schakelt hij niet ze. Ok, hij is wel sneller dan de 'gewone' automaat, maar om nu te spreken van 50 %...

Maar inderdaad, voor de rest zit je goed
                                    2009 BMW E91 320d
                                    2002 BMW E46 M3
                                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                      Zoveel sneller schakelt hij niet ze. Ok, hij is wel sneller dan de 'gewone' automaat, maar om nu te spreken van 50 %...

Maar inderdaad, voor de rest zit je goed
                                      normale automaat: 200ms
                                      sport automaat: 100ms

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                        Ik sta enorm zot van zo een BMW X1 2.3d.

Indien ik er één zou kopen raad ik mezelf toch aan te wachten op het M-pack.

Over kleuren moet ik niet uitwijden want jullie kennen mijn favoriet dan wel ..
                                        Ik vind de X1 ook een zeer leuke wagen..123d met automaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          normale automaat: 200ms
                                          sport automaat: 100ms

Is dat ook niet eigenlijk dubbel zo snel?

Comment

Working...
                                          X