Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vandaag live gezien in dat blauwgrijs, met 19". Toch verdorie een indrukwekkende wagen. Al is 'ie geen schoonheid in de klassieke zin van 't woord, 't ding heeft présence en doet hoofden draaien, en niet enkel "omdat 'ie hondslelijk is".
Dubbeltest met de R-klasse (beide diesels, R-klasse in lange versie) in een magazine dat 'k vandaag kocht, resulteert in een éclatante overwinning voor de BMW. Onnoemelijk veel sneller, goedkoper, veel zuiniger, beter afgewerkt binnenin, hoogwaardiger materialen, beduidend beter weggedrag, even comfortabel, betere zetels, innovatievere oplossingen ... de Benz wist enkel z'n volledig vlakke laadvloer en een nog iets grotere binnenruimte in de weegschaal te werpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVandaag live gezien in dat blauwgrijs, met 19". Toch verdorie een indrukwekkende wagen. Al is 'ie geen schoonheid in de klassieke zin van 't woord, 't ding heeft présence en doet hoofden draaien, en niet enkel "omdat 'ie hondslelijk is".
Dubbeltest met de R-klasse (beide diesels, R-klasse in lange versie) in een magazine dat 'k vandaag kocht, resulteert in een éclatante overwinning voor de BMW. Onnoemelijk veel sneller, goedkoper, veel zuiniger, beter afgewerkt binnenin, hoogwaardiger materialen, beduidend beter weggedrag, even comfortabel, betere zetels, innovatievere oplossingen ... de Benz wist enkel z'n volledig vlakke laadvloer en een nog iets grotere binnenruimte in de weegschaal te werpen.
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind een 5GT een machtige wagen en zéker mooier dan een R!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenWeet iemand wat een sportpack is op de E46 facelift? Of is dit geen officiële benaming?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichtensigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenIk vind dat toch altijd een beetje vreemd, als ze wagens die al enkele jaren op de markt zijn gaan vergelijken met nieuwe modellen. Of is de R-klasse onlangs onderworpen aan een facelift?
En dan nog vind ik het normaal dat de '5 GT wordt vergeleken met de R-klasse. BMW en Mercedes zijn en blijven nog altijd de meest bij elkaar aanleunende van de drie Duitse titanen, en de '5 GT en de R-klasse hebben toch een aantal serieuze gelijkenissen. Ik denk ook dat ze een gelijkaardig publiek aanspreken, t.t.z. ik mag hopen dat de '5 GT minstens hetzelfde publiek aanspreek als dat dat een R-klasse wel interessant vindt, en zoveel meer mensen daarbovenop. Ik twijfel niet aan het feit dat de '5 GT een groter succes zal zijn dan de R-klasse (eigenlijk moet je dan zeggen "een minder grote ramp"), maar of 'ie écht succesvol zal zijn durf ik niet zeggen. 't Blijft een vreemde auto... en in sommige uitvoeringen is 'ie echt hondslelijk, vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenWaarom kun je bij die nieuwe configurator van BMW niet de voor- en de achterkant van de wagen zien?BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenIk vind die nieuwe configurator een stuk slechter dan de vorigesigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenHet idee is op zich goed.. Foto's zijn een stuk groter. Maar het valt me zeer tegen dat je maar 1 foto van het exterieur krijgt te zien.
Sluit dat balkje onderaan (offerte, extra info,...) met het kruisje rechtsboven
Druk op de pijltjes om uw impressie te draaien naar wens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenKlik onderaan in de configurator op "Uw BMW"
Sluit dat balkje onderaan (offerte, extra info,...) met het kruisje rechtsboven
Druk op de pijltjes om uw impressie te draaien naar wenssigpic
Comment
-
Comment
-
-
Comment