Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichtene39 voor 6K euro.Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Is de nieuwe 5 trouwens nog in manueel te krijgen? Als ik in nieuwe cc de 535i selecteer heb ik enkel keuze tussen automatische en sportautomatische versnellingsbak.Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenM3 E46 in carbonschwarz/zimt
Beter komen ze niet.
Wel niet met die afschuwelijke zilveren inleglijsten als hierboven.
Comment
-
Die van u of een kennis?
Jammer wel van de frontsplitter & booskijkers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk BerichtenIs inderdaad weinig geld...
Zelfs een 520d kost al maar zoveel. pre facelift wel.
Maar die benzine's gaan toch echt weinig..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenValt toch mee?
Zelfs een 520d kost al maar zoveel. pre facelift wel.
Maar die benzine's gaan toch echt weinig..
520d voor 6000€ hebben meestal meer dan 200.000 km's
Wel jammer dat je in België zo een laag aanbod aan benzine's vindBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenhttp://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=169825234
lijkt mij een erg mooie prijs voor die km stand /opties/ bouwjaar
Prijs van die carbonzwarte cabrio was 27500 met 80d kms
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenhttp://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=169825234
lijkt mij een erg mooie prijs voor die km stand /opties/ bouwjaar
Is verkocht , gisteren een mail gestuurd voor deze M3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
In mijn ogen één van de knapste E46 M3's die in België heeft rondgereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenBeikes meen je dat
Die "booskijkers", die lelijke lip en onozele grijze antenne vind ik vrij fout en dan nog een cabrio
Ik ben ook niet voor zo'n tuning, maar fak wat was dat een lekkere kar
En die antenne heb je gelijk, das een klein detail
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenBeikes meen je dat
Die "booskijkers", die lelijke lip en onozele grijze antenne vind ik vrij fout en dan nog een cabrio
Frontlip maakte 't geheel dan weer wel af, zeker in combinatie met de verlaging.
Originele antenne was gepikt
Comment
-
Is dit wat? http://www.kapaza.be/Autos/BMW/23246..._Automaat.html
Lijkt behoorlijk wat optie's te hebben en is niet zo oud voor die prijs. Meer ken ik er niet van
Last edited by Gere; 26/12/2009, 21:51.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenZiet er alleszins zeer netjes en goed verzorgd uit. Als opvolger voor de de E230?
Liefst door een W211, een W203 zou op vlak van taks en verbruik beter zijn voor mij maar dat model vind ik minder mooi en gedateerd.
Een E90 zou ook goed zijn maar die zijn dan weer duurder dan E60's die ik heel knap vind.
Ik weet het dus eigenlijk niet.Last edited by Gere; 27/12/2009, 14:29.
Comment
Comment