Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    laat me raden, de IVA?
    Jup.

Brammetje, je kon de mijne ook gekocht hebben, dan had je ook een 6-pitter !

Comment

• Knappe E39.
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
        Jup.

Brammetje, je kon de mijne ook gekocht hebben, dan had je ook een 6-pitter !
        Met alle respect, maar een 520d is toch een veel betere keuze dan een 525tds.

Comment

• Leuk Bram, is inderdaad beter voor al die kilometers af te malen Maat van mij heeft een 520i, ik heb daar eens mee gereden amai echt comfortabel en toch dat BMW rijgevoel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Leuk dat de E30 blijft! Dat doe je goed, zo'n knappe daily en zo'n knappe plezierauto
            Ik zou wel de PFL lichten terugsteken. Ga je naar de IVA?
            Is een 520d niet altijd facelift?

Comment

• puur ter info

een 316d "upgraden" of "chippen" of "elektronisch bijstellen" of hoe dat ook moge noemen (der meer PK's uithalen dus), hoeveel kost dat ongeveer (dat is toch mogelijk?) ?
              bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                Nee hé, hij heeft de pré fl bumpers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  nope !

Comment

• Wistek niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                      Deze week een "Best wishes"-mail gekregen van een verkoopsafgevaardigde van een BMW-garage waar ik in maart info was gaan vragen ivm mijn toen nog toekomstige e60...
                      Verschillende keren contact mee gezocht na de eerste babbel in de garage, doch nooit meer vast gekregen... Nu ineens een "Best wishes"-mail ...

Ik heb het dan ook niet kunnen laten om het volgende terug te mailen :

"Blij dat er tijd is voor deze wensen.
                      Alleen jammer dat er in maart geen tijd was om mijn telefoons te beantwoorden, noch om mij terug te bellen, noch om te reageren op mijn mail ivm de aankoop van een nieuwe 5-reeks...
                      En een collega die ik dan uiteindelijk toch aan de lijn kreeg, zou mij laten terugbellen, maar ook dat is niet gelukt..."

'k Ben eens benieuwd voor de reactie...
                      Kan je mij'ns zeggen welke garage dat is? Mag eventueel per pm.

Comment

• Last edited by stradge; 02/01/2010, 00:08.

Comment

• was dat niet dat exemplaar dat BMW overlaatst nog nieuw heeft geproduceerd?

Comment

• Last edited by stradge; 02/01/2010, 00:16.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                                puur ter info

een 316d "upgraden" of "chippen" of "elektronisch bijstellen" of hoe dat ook moge noemen (der meer PK's uithalen dus), hoeveel kost dat ongeveer (dat is toch mogelijk?) ?

180pk en 350Nm... Samen met de vbak van de 116d hebde dan wel al een "ferm" spel onder uw gat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Ik heb destijds mijn E46 320d besteld alvorens deze voorgesteld was bij de verdeler. Het was aan de hand van deze foto die bij de voorstelling in de boekskes stond dat ik verliefd geworden ben op deze wagen en ik dus eentje besteld heb. Ook deze velgen styling 44 heb ik toen gekozen en vind ik nog steeds zeer knap.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                    Superdik!

Lol woon je hier in de buurt of ging je er gewoon voorbij? Witte Z4 ernaast is ook extreem dik

Er staat ook een 2002 turbo binnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                                      puur ter info

Pak rond de 700 €

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                        Lol woon je hier in de buurt of ging je er gewoon voorbij? Witte Z4 ernaast is ook extreem dik

Was een auto gaan bekijken daar in de buurt Is een dik uur rijden van bij mij thuis, niet echt in de buurt dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten

Heb die 507 ook al eens zien staan in het voorbijrijden. Naar 't schijnt stond er een paar weken terug niks anders dan oldtimers?

Comment

Working...
                                          X