Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
    Was een auto gaan bekijken daar in de buurt Is een dik uur rijden van bij mij thuis, niet echt in de buurt dus.

ach zo

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    Heb die 507 ook al eens zien staan in het voorbijrijden. Naar 't schijnt stond er een paar weken terug niks anders dan oldtimers?
    Pakt een maand of 2 terug toen de garage zijn 50jarig bestaan vierde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

was dat niet dat exemplaar dat BMW overlaatst nog nieuw heeft geproduceerd?
        Da's inderdaad die ja Hij werd, naar mijn weten, helemaal nieuw gebouwd met OEM onderdelen en daardoor hadden ze simpelweg'n nieuwe 2002tii

Comment

• Als ik mij niet vergis is het in navolging van het merk-met-de-ster dat BMW ook sinds een bepaald jaartal onderdelen is beginnen stockeren. Zo herinner ik me dat ik voor m'n E24 eens een onderdeel nodig had; en dat het gewoon 2 dagen later, nieuw uit Duitsland, bij de dealer te verkrijgen was.
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            Pakt een maand of 2 terug toen de garage zijn 50jarig bestaan vierde.
            M'n moeder rijdt er iedere dag paar keer voorbij en zei me er iets van ja.

Comment

• BMW Roadmap voor 2010:
              • BMW Concept Active E NAIAS (01/10)
              • BMW Active E Production Car (eDrive) Paris (08/10)
              • BMW Z4 sDrive35is (link) Paris (08/10)
              • BMW 3-Series and M3 Coupe/Cabrio LCI (Life Cycle Impulse aka Facelift) (link) to be revealed early January with official Autoshow debut at Geneva (03/10)
              • BMW 5-Series Sedan (link) Geneva (03/10) and New York (04/10)
              • BMW 5-Series Concept ActiveHybrid 5 Geneva (03/10)
              • BMW 5-Series Li (long wheel base) Shanghai (04/10)
              • BMW 5-Series Touring (F11) (link) Spring 2010
              • BMW 5-Series M-Sport Packages Spring 2010
              • BMW 6-Series (link) to be revealed late November with official Autoshow debut at Geneva 2011
              • BMW X1 USA Launch late in the year -- possibly at LA
              • BMW X3 TBA
              • BMW X5 LCI / Facelift TBA
              • Next Generation Turbocharged 3 and 4 cylinder engines End of 2010
              • UNKNOWN BMW Concept Car Geneva (03/10)
              • UNKNOWN BMW Concept Car Paris (08/10)
              Bron: E90post / BMW Insider

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                BMW Roadmap voor 2010:
                • BMW Concept Active E NAIAS (01/10)
                • BMW Active E Production Car (eDrive) Paris (08/10)

• BMW Z4 sDrive35is (link) Paris (08/10)

• BMW 3-Series and M3 Coupe/Cabrio LCI (Life Cycle Impulse aka Facelift) (link) to be revealed early January with official Autoshow debut at Geneva (03/10)

• BMW 5-Series Sedan (link) Geneva (03/10) and New York (04/10)
                • BMW 5-Series Concept ActiveHybrid 5 Geneva (03/10)
                • BMW 5-Series Li (long wheel base) Shanghai (04/10)
                • BMW 5-Series Touring (F11) (link) Spring 2010
                • BMW 5-Series M-Sport Packages Spring 2010

• BMW 6-Series (link) to be revealed late November with official Autoshow debut at Geneva 2011

• BMW X1 USA Launch late in the year -- possibly at LA
                • BMW X3 TBA
                • BMW X5 LCI / Facelift TBA

• Next Generation Turbocharged 3 and 4 cylinder engines End of 2010

• UNKNOWN BMW Concept Car Geneva (03/10)
                • UNKNOWN BMW Concept Car Paris (08/10)

Bron: E90post / BMW Insider
                Waars de M5? Het zal tijd worden voor de coupés, ik hoop dat het wat verder gaat dan 2 nieuwe lijnen over de moterkap.

Comment

• 5 series long wheel base?!

Comment

• editt.
                    Last edited by ; 03/01/2010, 11:01.

Comment

• F10 LWB is enkel voor de Chinese markt. Net zoals de E60 LWB.

Comment

• Was daar ook een LWB van? Wist ik niet! Thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                          Waars de M5? Het zal tijd worden voor de coupés, ik hoop dat het wat verder gaat dan 2 nieuwe lijnen over de moterkap.
                          Heb via via al een foto gezien van de facelift en het is eerder subtiel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            Was daar ook een LWB van? Wist ik niet! Thanks!
                            Postaanpasser.

Voornemen voor 2010: meer quoten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                              Heb via via al een foto gezien van de facelift en het is eerder subtiel
                              Ik heb die via via via via ook heel toevallig al gezien en ik kan dit inderdaad bevestigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                Nieuwe X1 bij de lokale BMW dealer in Lund (Zweden)

Zo is de X1 knap !
                                freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                  Met alle respect, maar een 520d is toch een veel betere keuze dan een 525tds.
                                  Al zeiden ze wel dat de tds-motoren onverslijtbaar waren tov de huidige dieselgeneratie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                    Al zeiden ze wel dat de tds-motoren onverslijtbaar waren tov de huidige dieselgeneratie.
                                    Ik lees veder, het ging niet over een 520d E60 maar om een E39 520d zie ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                      Ik lees veder, het ging niet over een 520d E60 maar om een E39 520d zie ik?
                                      Jup, maar een tds zal dan nog wel steviger in elkaar zitten. Maar als je de prestatie's bekijkt van een tds samen met het verbruik. In zijn tijd was dat natuurlijk acceptabel, maar je moet echt al kilometers rijden eer je daar echt voordeel uithaalt. Uiteindelijk als je met een 520i rijd of 520d heb je een pak minder taks en in het eerste geval iets meer vermogen, in het 2de geval op papier gelijk, al zal het in het echt niet zoveel schelen maar zal de laatste een stuk minder verbruiken.

Tuurlijk, in aankoop zit er verschil, die tdsjes gaan snel een pak minder, maar voor die kleine meerprijs...

Comment

• Zo'n 525tds klinkt dan wel hemels, terwijl een 520d dat niet doet. Een 520d heeft hetzelfde koppel, maar wordt vlugger vrijgegeven. Een 525tds heeft weinig vermogen onder de 2500 toeren, maar krijgt dan wel een forse turboduw die doorgaat tot tegen de begrenzer. Mijn vader heeft destijds nog een manuele 725tds gehad. Ik heb in die tijd nooit het gevoel gehad dat het een trage wagen was.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Onze vorige was een e39 525tds, en dat was voor een diesel echt wel een zalige motor vond ik

Heeft het ook +400k kilometer uitgehouden zonder noemenswaardige problemen trouwens.

Comment

Working...
                                          X