Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wheeler Dealers, BMW E30 325i Touring part 1
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Leuke voorbeeldauto in begin van filmpje, op die alpina's....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
      Ik volg je wel in je uiteenzetting gTa, maar volgens mij heeft dit ook veel te maken met het Bangle-tijdperk. Bij BMW besloot men toen om geen eenheidsworst meer te ontwerpen, waardoor elk model uit de band moest springen terwijl we nu terug richting eenheidsworst zijn aan het evolueren. Een F10 lijkt op een F01, terwijl een E90 helemaal niet leek op een E60. Misschien is dat ook wel de beste keuze (kijk naar Audi). Alleszinds vind ik dat de E90 zijn plaats wel verdient naast de E46, misschien dan niet voor de bouwkwaliteit zoals je zelf aanhaalt, maar wel kwa vernieuwend BMW-design. Je moet het toch maar durven om zo'n verschillende ontwerptaal naar voor te brengen in alle modellen. De generatie die nu op til staat, plukt daar de vruchten van. Ik vind alvast dat er geen F10 kan zijn zonder E60. Er moest gewoon een soort van stijlbreuk komen.
      100% mee eens

Comment

• iemand op zoek naar oortjes? Zoek niet verder!
        Nieuw ! BMW Design Earphones!

van bmwgroup.com

Comment

• Heeft er iemand een idee of E39 velgen passen op een E60/61? Centreergat van een E39 74.1mm maar dat van een E60 weet ik niet..

Comment

• centergat van E60 is groter (75,6 denk ik) maar er bestaan ringen voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
              centergat van E60 is groter (75,6 denk ik) maar er bestaan ringen voor.
              Ik vreesde er al voor....
              Ben zelf op zoek naar winterbanden/velgen voor een E61 dermee...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                Ik vreesde er al voor....
                Ben zelf op zoek naar winterbanden/velgen voor een E61 dermee...
                steek centreerringen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  steek centreerringen
                  Nee, liever gewoon ineens goed, 't is nie voor mijn auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                    Nee, liever gewoon ineens goed, 't is nie voor mijn auto
                    Ringen klik je er gewoon in, is niks speciaals ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                      iemand op zoek naar oortjes? Zoek niet verder!
                      Nieuw ! BMW Design Earphones!

van bmwgroup.com
                      En kosten zeker 17 keer meer dan gewone oortjes!?

Comment

• hallo kan iemand mij vertellen hoe de e92 met de nieuwe viercilinder rijdt heeft precies weinig koppel of vergis ik mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alpineweis Bekijk Berichten
                          hallo kan iemand mij vertellen hoe de e92 met de nieuwe viercilinder rijdt heeft precies weinig koppel of vergis ik mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alpineweis Bekijk Berichten
                            zeg wel "" post van de dag

Comment

• vooraleer ik een dezer bij een bmw dealer binnenstap; wat is de levertijd actueel van een 3 reeks berline?
                              zijn er variabelen (opties, kleur ...) die de levertijd doen toenemen?

merci
                              4 rings driver

Comment

• update 135i (via autofans.be)

turbo: enkelvoudig exemplaar met twin-scroll functie.
                                nieuwe configuratie (N55) verhoogde efficientie , turbo functioneert 100 tpm vroeger
                                (DCT) beschikbaar zeven versnellingen met flippers (rechts)op- en (links)terugschakelen.

Harman/kardon ipv bmw pro.

Comment

• jammer dat de TT weggaat

ben benieuwd of die ook zo blijft trekken in de hogere toeren zoals de N54. max koppel nog eens 100 tpm vroeger beschikbaar.. klinkt goed allemaal

staat trouwens een fout in de tekst, N54 heeft 2 turbos van dezelfde grootte die altijd samen functioneren

Comment

• Zou dit toledoblauw zijn of orientblauw?

En weet iemand welk interieurkleur dit is? Zou individual zijn..

BMW E61 525d LCI '09
                                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                                    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Geen toledoblauw. Dit is toledo:

Comment

• Fack, wat was dat toch een mooie auto... Mooiste auto die we ooit gehad hebben denk ik.

Comment

• Prachtig

Comment

Working...
                                          X