Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Abnormaal knap, inderdaad!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
      Geen toledoblauw. Dit is toledo:

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
      Fack, wat was dat toch een mooie auto... Mooiste auto die we ooit gehad hebben denk ik.

Aan wie hebben jullie deze auto verkocht?
      Want hier in Heule rijdt er ( denk ) identiek dezelfde rond , 'k weet wel niet of het een 525d is.

Comment

• Ik vond die van ons toch een pak mooier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
          Aan wie hebben jullie deze auto verkocht?
          Want hier in Heule rijdt er ( denk ) identiek dezelfde rond , 'k weet wel niet of het een 525d is.
          Geen idee. De leasingmaatschappij heeft 'm toen terug overgenomen. De nieuwe eigenaar kennen we dus niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            Prachtig
            Toevallig geen dwarsdragers nodig voor op uw Touring? Ik geloof dat wij die van de E39 nog ergens liggen hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
              Geen toledoblauw. Dit is toledo:

Knap!
              BMW E61 525d LCI '09
              Suzuki Bandit 1250NA /07
              Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                Zou dit toledoblauw zijn of orientblauw?

En weet iemand welk interieurkleur dit is? Zou individual zijn..

Knappe wagen!
                Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                  Zou dit toledoblauw zijn of orientblauw?

En weet iemand welk interieurkleur dit is? Zou individual zijn..

orient + ik gok safrangelb

alhoewel, dat laatste was op de E36 zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                    Knappe wagen!
                    Is een 520i. Enkel jammer van de velgen en het ontbreken van shadowline..
                    Last edited by M3 is the best; 13/01/2010, 23:34.
                    BMW E61 525d LCI '09
                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      orient + ik gok safrangelb

alhoewel, dat laatste was op de E36 zeker?
                      Het is een individual (staat toch op de instaplijsten) dus dat zou dan wel kunnen?
                      BMW E61 525d LCI '09
                      Suzuki Bandit 1250NA /07
                      Fiesta Red Edition '16

Comment

• 335 is

Vorige maand schreven we over de Z4 sDrive35is die zonder “M” ook best vlot van z’n plaats komt. We wisten al dat er ook een 3-serie met het 35is blok zou komen, waarvan de planning en een deel van de specificaties nu zijn uitgelekt. De productie van de 335is Cabrio begint in maart van dit […]

Comment

• gewoon de BMW P Powerkit en de uitlaat erop en hup we hebben een nieuw model

Comment

• Ik denk dat de S4 er voor iets tussen zit eigenlijk...

Comment

• da's weer een ander vermogen dan die 340 pk uit die Z4 S, hoeveel versies van deze motor zijn er ondertussen al wel niet ? had gedacht dat 335is ook wel 340 pk zou krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                gewoon de BMW P Powerkit en de uitlaat erop en hup we hebben een nieuw model
                                zal toch ook wel wat strakker sturen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bm3er Bekijk Berichten
                                  da's weer een ander vermogen dan die 340 pk uit die Z4 S, hoeveel versies van deze motor zijn er ondertussen al wel niet ? had gedacht dat 335is ook wel 340 pk zou krijgen...
                                  Denk dat het hetzelfde blok is als de z4, maar ik dacht idd dat de 35i vernieuwd is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                    Ik denk dat de S4 er voor iets tussen zit eigenlijk...
                                    kan goed zijn, maar 't is blijkbaar enkel voor de Coupe en Cabriolet

nieuwe S4 is nét iets sneller dan een 335i, scheelt nog geen autolengte maar voor BMW is dat al teveel waarschijnlijk

Oorspronkelijk geplaatst door bm3er Bekijk Berichten
                                    da's weer een ander vermogen dan die 340 pk uit die Z4 S, hoeveel versies van deze motor zijn er ondertussen al wel niet ? had gedacht dat 335is ook wel 340 pk zou krijgen...
                                    minder dan je denkt hoor..
                                    306 pk, 326 pk (BMW Performance Powerkit, 335ci en de 740i F01) en 340 pk voor de Z4

ow, en 360 pk voor de Alpina B3 Bi-Turbo

op de Alpina na, denk ik niet dat je dat verschil voelt.. tenzij die natuurlijk meer produceren dan ze op papier hebben (wat bij een 335i het geval is)

Nieuwe versie is de N55, zelfde specs maar dan 1 turbo minder. Twin-turbo variant blijft in productie (waarschijnlijk gaan ze daar mee hogere vermogen ontwikkelen -> 135i wordt single turbo, M1? is twin turbo)

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    zal toch ook wel wat strakker sturen zeker?
                                    ik betwijfel het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                      'Rear bumper diffusor insert in body colour'? Als dat die is van het M pack, dan betwijfel ik of dat echt beter gaat zijn.

335i kan je toch ook makkelijk laten chippen en zo 16pk meer krijgen?

Comment

• minder dan je denkt hoor..
                                        306 pk, 326 pk (BMW Performance Powerkit, 335ci en de 740i F01) en 340 pk voor de Z4

ow, en 360 pk voor de Alpina B3 Bi-Turbo

op de Alpina na, denk ik niet dat je dat verschil voelt.. tenzij die natuurlijk meer produceren dan ze op papier hebben (wat bij een 335i het geval is)

Nieuwe versie is de N55, zelfde specs maar dan 1 turbo minder. Twin-turbo variant blijft in productie (waarschijnlijk gaan ze daar mee hogere vermogen ontwikkelen -> 135i wordt single turbo, M1? is twin turbo)
                                        bedankt voor de verduidelijking, dus tenzij je voor een alpina gaat heeft het geen zin te upgraden naar die nieuwe(re) versies, had ook ergens gelezen dat een 335i met powerkit gewoonweg niet voelbaar is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                          'Rear bumper diffusor insert in body colour'? Als dat die is van het M pack, dan betwijfel ik of dat echt beter gaat zijn.

335i kan je toch ook makkelijk laten chippen en zo 16pk meer krijgen?
                                          Tuurlijk.. maar er zijn meer aanpassingen gedaan aan die 335ci om dat vermogen te behalen (laten ze toch zo uitschijnen) zoals andere koeling bvb.

Als een standaard 335i (goed ingereden/onderhouden) als rond de 310-315-320 pk zit en minstens 450-460 Nm heeft dan zou je denken dat die 'upgrade' nutteloos is. Maar ga er maar vanuit dat die 'Powerkit' meer produceert dan 326 pk en 450 Nm. Dat zou iig een logisch vermoeden zijn. Meten is weten!

Oorspronkelijk geplaatst door bm3er Bekijk Berichten
                                          bedankt voor de verduidelijking, dus tenzij je voor een alpina gaat heeft het geen zin te upgraden naar die nieuwe(re) versies, had ook ergens gelezen dat een 335i met powerkit gewoonweg niet voelbaar is...
                                          Precies.. voor mij is er maar één upgrade boven een 335i, en dat is de Alpina B3 Bi-Turbo (en op gelijke hoogte ook de M3)

Comment

Working...
                                          X