Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
    Ik heb ermee gereden en kon er niets op aanmerken...

Klopt, inderaad een individual. Ik voelde meteen het verschil van leer met de mijne.

Hoe komt het dat je er mee gereden hebt? Ik ga er misschien morgen naartoe.

Verschil in leer? Is dat niet gewoon het kleur dat individual is?
    BMW E61 525d LCI '09
    Suzuki Bandit 1250NA /07
    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Die wagen is van een familielid. En ik heb eens vriendelijk gevraagd voor een ritje

Het leer voelde een heel stuk zachter aan dan het leer in mijn wagen. Volgens mij was dat niet enkel door de leeftijd van de mijne. gTa weet er alles van die individual spullen
      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
        Het is een individual (staat toch op de instaplijsten) dus dat zou dan wel kunnen?
        Ah, that explains waarom de armleuningen in hetzelfde leder zijn, yes. Zou nog altijd kunnen. Maar dan gok ik eerder op arizonasun.

Comment

Die wagen is van een familielid. En ik heb eens vriendelijk gevraagd voor een ritje

Het leer voelde een heel stuk zachter aan dan het leer in mijn wagen. Volgens mij was dat niet enkel door de leeftijd van de mijne. gTa weet er alles van die individual spullen
          En is die nog in goede staat? Ze hebben er wel niet lang mee gereden wist hij mij te vertellen.
          BMW E61 525d LCI '09
          Suzuki Bandit 1250NA /07
          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Ik vind van wel! Net even gegoogled op de interieurkleur en gTa heeft gelijk over de zetels. Het is arizonasun. Foto's zijn niet zo duidelijk. Maar ik vind het een mooie combinatie met dat blauw.

Laat zeker weten hoe het afloopt, als je langsgaat
            Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Ik vind van wel! Net even gegoogled op de interieurkleur en gTa heeft gelijk over de zetels. Het is arizonasun. Foto's zijn niet zo duidelijk. Maar ik vind het een mooie combinatie met dat blauw.

Laat zeker weten hoe het afloopt, als je langsgaat

Ik had om 11u gebeld om hem te gaan bezichtigen, maar er was reeds een handelaar onderweg. En nu net krijg ik telefoon dat hij dus verkocht is..
              BMW E61 525d LCI '09
              Suzuki Bandit 1250NA /07
              Fiesta Red Edition '16

Comment

• Dit beest staat hier onder in de parking. Iemand meer info wellicht?

Sorry voor de iPhone kwaliteit.
                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Dat ziet er mij een lichtjes verneukte E36 M3 GT uit.

9 pk meer dan de gewone E36 M3 3.0 en normaal heeft hij achteraan oranje pinkers en een spoiler op de kofferklep.

Comment

• In reality was die toch best dik. Op de stootlijsten voren na...staat die mint.
                      sigpic

Comment

• Ik vraag mij alleen af..hoe die in godsnaam verkeersdrempels kan nemen met die frontlip
                        sigpic

Comment

• Heb je die ook in High Res??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Heb je die ook in High Res??
                            Aangezien mijn pagina hier nu al 2 min aan het laden is denk het wel ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                              Aangezien mijn pagina hier nu al 2 min aan het laden is denk het wel ja
                              Sorry makkers...weer eens vergeten te resizen Sorry.
                              sigpic

Comment

• Die remmen zijn wel echt lekker. Standaard op een GT? Wss achteraf erop gestoken zeker?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                    Toevallig geen dwarsdragers nodig voor op uw Touring? Ik geloof dat wij die van de E39 nog ergens liggen hebben...
                                    Gooh....nu zonder achterbank heb ik een zee van ruimte dus ik zie me niet direct nog een dakkoffer monteren...

Comment

• Mooi!

Zou er wel niet graag mee over kop gaan.

Comment

• Vandaag is mijn broer gaan kijken voor de opvolger van onze 159. In Nederland biedt BMW momenteel gunstige pakketten aan op de 3-serie. Het betreft dan een corporate lease editie in combinatie met het volledige M-sportpack. Helaas was de voorraad zeer beperkt en kon de verkoper alleen nog een 318d in het alpinweiss vinden. De voorkeur zou eigenlijk uit zijn gegaan naar spacegrau. De verkoper zou nog verder zoeken morgen, maar als dit de enige is dan zullen we waarschijnlijk over gaan tot de aankoop van deze wagen.

De auto is als volgt samengesteld:

BMW E91 318d M-sport
                                        Alpinweiss 2
                                        Corporate Lease Edition

Business Line uitvoering:
                                        Navigatie Business
                                        PDC
                                        Automatische Airconditioning
                                        Bluetooth telefoonvoorbereiding
                                        Alarm Klasse 3
                                        Opbergpakket
                                        Koplamp sproeiers
                                        Xenon voor dim- en grootlicht

M-sport pakket
                                        Lichtmetalen wielen M-sterspaak 193M 18 inch
                                        Stof shadow blauw/ Alcantara anthracite
                                        Interieurlijsten aluminium glaciersilber
                                        Individual hoogglans shadowline
                                        Individual hemelbekleding anthracite
                                        M-sportonderstel
                                        M-sportstuurwiel
                                        M-Technic Aerodynamica pakket
                                        Sportstoelen

Regen- en lichtsensor
                                        Lichtpakket

En dan nog de hele standaarduitrusting.
                                        sigpic

Comment

• Wauw.

Comment

Working...
                                          X