Oorspronkelijk geplaatst door iricky
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtengeen cd wisselaar? ik weet niet of de navigatie nu al op harde schijf werkt, maar anders is een cdwisselaar wel een must.BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenVandaag is mijn broer gaan kijken voor de opvolger van onze 159. In Nederland biedt BMW momenteel gunstige pakketten aan op de 3-serie. Het betreft dan een corporate lease editie in combinatie met het volledige M-sportpack. Helaas was de voorraad zeer beperkt en kon de verkoper alleen nog een 318d in het alpinweiss vinden. De voorkeur zou eigenlijk uit zijn gegaan naar spacegrau. De verkoper zou nog verder zoeken morgen, maar als dit de enige is dan zullen we waarschijnlijk over gaan tot de aankoop van deze wagen.
De auto is als volgt samengesteld:
BMW E91 318d M-sport
Alpinweiss 2
Corporate Lease Edition
Business Line uitvoering:
Navigatie Business
PDC
Automatische Airconditioning
Bluetooth telefoonvoorbereiding
Alarm Klasse 3
Opbergpakket
Koplamp sproeiers
Xenon voor dim- en grootlicht
M-sport pakket
Lichtmetalen wielen M-sterspaak 193M 18 inch
Stof shadow blauw/ Alcantara anthracite
Interieurlijsten aluminium glaciersilber
Individual hoogglans shadowline
Individual hemelbekleding anthracite
M-sportonderstel
M-sportstuurwiel
M-Technic Aerodynamica pakket
Sportstoelen
Regen- en lichtsensor
Lichtpakket
En dan nog de hele standaarduitrusting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenIdd, bij mijn pa zijn 335 moet je de navigatie cd eruit halen om een muziekcd te kunnen afspelen Hoe belachelijk in een auto met zo'n prijskaartje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenEen benzine met veel koppel in de lage toeren is overdreven zalig, zeker als die gepaard gaat met een diepe maar zachte bass
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenIdd, bij mijn pa zijn 335 moet je de navigatie cd eruit halen om een muziekcd te kunnen afspelen Hoe belachelijk in een auto met zo'n prijskaartje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenJep is idd zo. Ze verplichten je dus eigenlijk van een CD-wisselaar te nemen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenNavi Professional nemen hé, is dacht ik niet zo'n grote meerkost.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenNee, je hebt gelijk, dat kost maar €2500.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenhij zei meerkost, niet kost.
hij zegt dat het geen grote meerkost is, €2500 vind ik een behoorlijke meerkost hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenTis 'maar' 500 euro ofzo meer dan de gewone Navi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenEn kunnen ze niet gewoon bij de navi business 2 cd sleuven voorzien Alsof de navi business nog niet genoeg kost...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDus?
hij zegt dat het geen grote meerkost is, €2500 vind ik een behoorlijke meerkost hoorOorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenJa, dat zou idd kunnen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenJe bent niet mee, Geezer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenLeg eens uit dan, het lijkt mij duidelijk op het 1e zicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDe Navi Pro heeft toch een meerprijs van €2500 tov geen gps?
Comment
-
Comment