Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niet heel dringend, maar heeft iemand een idee waar ik goedkoop een iPod-kabel voor mijn Bimmer kan kopen?
    De specifieke kabel die vereist is om de iPod vanaf de autoradio te kunnen bedienen kost bij de BMW-dealer 200 €, wat ik toch wel zéér duur vind voor zo'n ding.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      Niet heel dringend, maar heeft iemand een idee waar ik goedkoop een iPod-kabel voor mijn Bimmer kan kopen?
      De specifieke kabel die vereist is om de iPod vanaf de autoradio te kunnen bedienen kost bij de BMW-dealer 200 €, wat ik toch wel zéér duur vind voor zo'n ding.
      Raar, die van ons was 50 euro denk ik.

Ebay eens checken.

Comment

• Bij m'n M3 heb ik die erbij gekregen. Ik heb er ook nog eentje nodig voor in m'n 7. Morgen eens bellen naar de verdeler...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Volgens mij vragen die dealers ervoor wat ze willen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
            Klopt, 50 à 60 euro.

Comment

• Zou de waarde van een E30 M3 nog veel stijgen in de toekomst? Of zal deze rond de 20.000€ blijven hangen?

Comment

• Alexanderr zal in elk geval winst maken wanneer hij die van hem verkoopt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Ebay eens checken.
                  Tiens, ik haalde de prijs uit de accessoirecatalogus.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• De E21 318i van ne maat, echt een dik bakje, heeft een BBS-bodykit

Comment

• Tijdloos imho

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Wel een hele kleine chauffeur....
                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            De E21 318i van ne maat, echt een dik bakje, heeft een BBS-bodykit
                            Zoiets zoek ik als oldtimer maar dan een 323i

Comment

• Inderdaad heel leuk, ik vind ze knapper dan de E30, die snuit is irl echt heel aggressief en ik vind de kont ook mooier
                              Bolt heel leuk ook al is het maar een 318i, zo'n 323i moet echt een driverscar zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                Inderdaad heel leuk, ik vind ze knapper dan de E30, die snuit is irl echt heel aggressief en ik vind de kont ook mooier
                                Bolt heel leuk ook al is het maar een 318i, zo'n 323i moet echt een driverscar zijn.
                                Hoe zit het met de betrouwbaarheid ?
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                                  Hoe zit het met de betrouwbaarheid ?
                                  Niet echt denderend... Ik heb zelf een 320 4 cyl gehad. Natuurlijk niet te vgl met een 323i maar dit geeft toch alvast een idee. Qua rijden is het écht een oude auto met erg zwakke remmen, héél povere stijfheid van de carrosserie, enorm roestgevoelig. Verwacht geen moderne auto genre E30 maar een leuke oldie. Je moet zoiets dus absoluut niet kopen voor de prestaties maar je krijgt er wel veel rijplezier voor in de plaats .
                                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                  BMW F10 520da 2012
                                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                    Niet echt denderend... Ik heb zelf een 320 4 cyl gehad. Natuurlijk niet te vgl met een 323i maar dit geeft toch alvast een idee. Qua rijden is het écht een oude auto met erg zwakke remmen, héél povere stijfheid van de carrosserie, enorm roestgevoelig. Verwacht geen moderne auto genre E30 maar een leuke oldie. Je moet zoiets dus absoluut niet kopen voor de prestaties maar je krijgt er wel veel rijplezier voor in de plaats .
                                    Dan zal het toch eene E30 worden vr mij
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

Comment

• Comment

• Schitterend

Comment

Working...
                                        X