haha zalig
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Haha, zalig, heb er net ne maat mee gekloot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGouwe ouwe. Present in m'n facebook foto's sinds day 1 (al was ik wreed laat met dat spul, maar bon).
Deze vind ik ook schitterend, op de misinterpretatie van centrifugale krachten na.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn die van dat koppel in bed waar hij een foto van 'n Bimmer om 'r gezicht legt...
En die reclamefoto van in de States waar de E36 M3 naast een pak sportkarren staat (wat uitgeblurred), vergelijkende reclame voor die mocht bij ons, nice.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtengewoon 3 hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDeze vind ik ook schitterend, op de misinterpretatie van centrifugale krachten na.
Dat maakt deze reclame juist ongelooflijk slecht imo.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Gewoonweg schitterende reclames, die moet ik zeker ergens opslaan !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenHoe zit het met de betrouwbaarheid ?
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenNiet echt denderend... Ik heb zelf een 320 4 cyl gehad. Natuurlijk niet te vgl met een 323i maar dit geeft toch alvast een idee. Qua rijden is het écht een oude auto met erg zwakke remmen, héél povere stijfheid van de carrosserie, enorm roestgevoelig. Verwacht geen moderne auto genre E30 maar een leuke oldie. Je moet zoiets dus absoluut niet kopen voor de prestaties maar je krijgt er wel veel rijplezier voor in de plaats .
Ik denk altijd dat een E21 en E30 vrij goed te vergelijken zijn, fout gedacht dus blijkbaar, maar ik heb dan ook nog geen E30 ervaring, zou eens graag met eentje meerijden. Ze lijken qua uiterlijk en interieur zelfs vrij hard op elkaar vind ik. M'n 190 reed inderdaad ook wel een stuk "moderner". Maar erg leuk autootje in het algemeen ik rij er graag mee, alleen moet er serieus toeren gemaakt worden om deftig vooruit te gaan.
Comment
Comment