Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat de kleur betreft zat 'k dus juist (effe aan 't zoeken geweest in Google), ofwel moet 't een kleur zijn die niet goed overkomt op foto. En ook dat die kleur enkel beschikbaar was met 't Montana-leder, blijkt te kloppen...

Vreemd zijn dus die lederen armsteunen in de deuren (wel leuk natuurlijk, voelt een pak beter aan dan de plastic exemplaren). Check je 'es of de achterpanelen van de voorzetel-rugleuningen ook in leder zijn? (denk het wel want ze zijn dezelfde kleur als je zetels, anders waren ze vermoedelijk zwart)

Edit : eentje met Montana natuurbruin : http://forum.cleaned.be/index.php?sh...&mode=threaded
    Edit2 : nog eentje, hier ziet 't er plots "feller" uit dan ik me herinner http://www.gerritspeek.nl/bmw_e46-330ci.html
    Edit3 : nen touring met Montana natubraun http://cgi.benl.ebay.be/BMW-320-D-To...item19b82fcf86
    Edit4 : zelfs ene op het forum http://www.autoforum.be/showthread.php?t=31235

Goei pic van Montana natuurbruin :

Last edited by ; 06/02/2010, 22:12.

Comment

• 't Ziet er toch wel nog iets valer uit van kleur, dat van jou ... maar 'k kan me echt niks voor de geest halen van kleur dat daarop trok bij 't nappaleder... Zou in m'n boekskes moeten snuffelen maar die heb ik niet direct bij de hand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
        Lijkt anders wel op dit: nappa Lightgelb

Wat het ook mag zijn, een fantastische interieur/kleur!

Comment

• Mijne maat heeft juist de foto's van zijn Z4 doorgestuurd ...
          Wel moeten er nog andere velgen op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Zo op het eerste zicht ziet me dat er de E46-kleur "natuurbruin" uit, maar die kleur was - dacht ik - enkel beschikbaar in de ledersoort Montana, en jij hebt zo te zien het nappaleder met uitbreidingen (armsteunen in de deuren in leder, schelp achteraan de rugleuning van de voorzetels in leder). Dan twijfel ik over wat 't kan zijn.

Lightgelb is dit echt niet, of 't moet door jarenlang te roken en weet ik veel echt gigantisch hard verkleurd zijn.

Met je chassisnummer kan je bij BMW Duitsland de originele uitrustingslijst opvragen, dan weet je 't zeker.
            Ik heb gisteren de optielijst opgevraagd bij Verstraeten Lochristi en het interieur is LEDER MOSAIK/WALK NAPPA/ LIGHTGELB

Let wel, de foto's die hier stonden zijn niet van mijn exemplaar. Voor foto's van de mijne, zie mijn topic http://www.autoforum.be/showthread.php?t=44017
            BMW E61 525d LCI '09
            Suzuki Bandit 1250NA /07
            Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Wat de kleur betreft zat 'k dus juist (effe aan 't zoeken geweest in Google), ofwel moet 't een kleur zijn die niet goed overkomt op foto. En ook dat die kleur enkel beschikbaar was met 't Montana-leder, blijkt te kloppen...

Vreemd zijn dus die lederen armsteunen in de deuren (wel leuk natuurlijk, voelt een pak beter aan dan de plastic exemplaren). Check je 'es of de achterpanelen van de voorzetel-rugleuningen ook in leder zijn? (denk het wel want ze zijn dezelfde kleur als je zetels, anders waren ze vermoedelijk zwart)
              Ben net eens gaan kijken en de armsteunen in de deuren en de achterpanelen van de voorzetels zijn idd ook in het leder
              Last edited by M3 is the best; 07/02/2010, 18:54.
              BMW E61 525d LCI '09
              Suzuki Bandit 1250NA /07
              Fiesta Red Edition '16

Comment

Het is dus hetzelfde als dit hier, maar bij mij zijn de stukken leder ter plaatste van de zitting uitgevoerd in geribbeld leder en de rest in glad nappaleder.. Vandaar waarschijnlijk het woord 'MOSAIK'
                BMW E61 525d LCI '09
                Suzuki Bandit 1250NA /07
                Fiesta Red Edition '16

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Heeft een E46 PFL met een gps professional (dus met dat vierkant scherm) ook een betere geluidsinstallatie dan de standaard?
                    BMW E61 525d LCI '09
                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Neen, het Harmann-Kardon soundsystem was steeds een optie.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Dit hadden wij als interieur op onze E39.

Donkerblauw aan buitenzijde en lichtgelb binnen, dat was een knappe combinatie
                        Last edited by WC-eend; 08/02/2010, 13:42.
                        Senna, Driven To Perfection

Comment

Heeft een E46 PFL met een gps professional (dus met dat vierkant scherm) ook een betere geluidsinstallatie dan de standaard?
                          Wel simpel om te bouwen naar 16:9

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Neen, het Harmann-Kardon soundsystem was steeds een optie.
                            Nee maar ik bedoel: je hebt toch een radio business en een radio professional met meer luidsprekers (10 ipv 6)?
                            BMW E61 525d LCI '09
                            Suzuki Bandit 1250NA /07
                            Fiesta Red Edition '16

Comment

Nee maar ik bedoel: je hebt toch een radio business en een radio professional met meer luidsprekers (10 ipv 6)?
                              Als ik me niet vergis was radio pro nog steeds een optie, zelfs al nam je navi pro ...
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                Damn wat een geile eend
                                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• M-pack voor de LCI.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                        X